Fitness Seller

Legg presses

Hmm, ik denk toch dat je beter kunt kijken naar een goeie tweedehandse 45 graden legpress ofzo. Lijkt me een stuk steviger. Kijk eens op bodybuilding.com. Daar stond geloof ik ergens een revieuw over die bodysolid.

Als ik zou moeten kiezen, zou ik voor die van Helisports gaan.

• Topic Starter Topic Starter
En waarom zou jij dan de helft meer betalen? Dat die toestellen stevig genoeg zijn is volgens mij geen twijfel over mogelijk...

Ik meende over die bodysolid te hebben gelezen dat iemand er niet tevreden over was. Een goeie 45 graden legpress heb je ook voor die prijs hoor. Ik heb er 2 weken terug ook één gehaald van panatta.

Ik lees er toch goede dingen over...
Allé, niemand die nog iets kan toevoegen ofwa?

Zo te zien kan je van die van bodycraft (die dure) ombouwen tot een hacksquat... (dus dat je kan staan)

Verder zou ik voor zoiets tweedehands kijken. Is echt zoiets waar niets aan kapot kan gaan.

waarom zou je een legpress thuis willen hebben? je schaft toch ook geen dure apparaten aan voor je andere spieren groepen.

waarom zou je een legpress thuis willen hebben? je schaft toch ook geen dure apparaten aan voor je andere spieren groepen.

Omdat het een super oefening is!! En veel mensen die thuis trainen missen deze oefening wel denk ik, t blijft alleen duur spul maar ooit zal ik me dit ook wel aan schaffen.

Voor de topic starter, toevallig heb ik deze week ook wat info over deze van Bodycraft opgezocht en hij blijkt toch wel lekker te lopen. Mijn voorkeur zou hier dan ook voor gaan. Maar ik heb dan ook geen ervaring met BS.

Als je er zeker van bent dat ze beide even goed zijn moet je niet twijfelen en ga je toch gewoon voor de goedkoopste.

Zo te zien kan je van die van bodycraft (die dure) ombouwen tot een hacksquat... (dus dat je kan staan)

Verder zou ik voor zoiets tweedehands kijken. Is echt zoiets waar niets aan kapot kan gaan.

Met die van bodysolid kan je ook een hacksquat doen hoor. En tweedehands vind ik eigenlijk totaal niets.

Wtf?

Omdat het een super oefening is!! En veel mensen die thuis trainen missen deze oefening wel denk ik, t blijft alleen duur spul maar ooit zal ik me dit ook wel aan schaffen.

Voor de topic starter, toevallig heb ik deze week ook wat info over deze van Bodycraft opgezocht en hij blijkt toch wel lekker te lopen. Mijn voorkeur zou hier dan ook voor gaan. Maar ik heb dan ook geen ervaring met BS.

Als je er zeker van bent dat ze beide even goed zijn moet je niet twijfelen en ga je toch gewoon voor de goedkoopste.

BS is een zeer degelijk merk hoor. Naar mijn weten gelijkwaardig aan bodycraft, beide geven ook levenslange garantie op hun materiaal. Alleen vind ik die van bodycraft gewoon bter ogen, en hij ziet er comfortabeler uit. Je kan de schouderpads verstellen in breedte, de voetplaat is groter en verstelbaar.

Het prijsverschil moet ergens inzitten, maar blijkbaar zijn er niet veel die exact kunnen zeggen waar...

Bodycraft is ook men eerste keuze. Op BB.com zijn er mensen die hem hebben en zeer degelijk vinden, maar de prijs is wel niet niks...

Ik weet nog wel een 45 graden legpress van Nautilus te staan

*zucht*
Als je thuis sport ga je op den duur ook wat meer aanschaffen dan alleen een power rackje met wat barbels en gewichtjes.

Een leg press/Leg Extention/Leg Curl/Standing calf raise zou ik thuis er nog wel bij willen hebben

heb ook een legpress :-) (als support voor het rijden met de koersfiets)...

is echt super ding!
tweedehands gekocht, lang naar gezocht!, 350 euro... mét 300 kg gewicht!

soit, OT neem de goedkoopste! is al duur genoeg en zeker kwaliteit!
heb ook bodysolid toestel, heel tevreden van!

Heb net even geïnformeerd. Hij is niet van Nautilus, maar wel een 45 graden legpress. Mocht je niks kunnen vinden, pm me dan maar even.

Wat is de prijs hiervan dan en heb je ook foto's? Ben zelf misschien nog op zoek... (krijg wel ruzie met de vrouw, maar ja, met dikkere benen kan ik mezelf beter verdedigen tegen haar:D)

als je je quads hard wilt trainen doe je toch gewoon partial squats? voor hams en bips doe je al good mornings.

hahaha, gast, alles nog ok?

Terug
Naar boven