SynQ
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook ni goedkoop voor enkel ne leggpress te hebben eh.
kwaliteit is vergelijkbaar zover ik in kan schatten, maar bodycraft is niet zo'n topmerk hoor.
ik spreek uit ervaring. de apparaten zijn minimalistisch utigevoerd. het is niet echt robuust en overgedimensioneerd.
maar goed als je niet al te zwaar gaat kan het er wel mee door...
Je moet mij eens uitleggen waarom de apparaten minimalistisch zijn uitgevoerd. Bodycraft en Bodysolid zijn zeer degelijke en vooral betaalbare merken voor elke amateur.
En wat bedoel je met niet al te zwaar te gaan? Press jij mss meer dan 500kg?
Dat is niet zijn bedoeling. Ik heb ook ervaring met nieuw matig spul. Je kunt beter tweedehands ex-sportschool kopen van merken als panatta, technogym, gym80, nautilus etc. Kunnen nog jaren mee.
Wat ik weet is dat merken als Technogym,Panatta enzo... iets wat meer aankunnen/lomper behandeld kunnen, stevigere en ruigere constructie dan een merk als: Bodycraft.
Deze laaste (en aanverwanten) zijn vaak wat dunnere,compacter gebouwd puur alleen voor de thuis-fitnesser...
Zou dit toch eens beter bekijken en voor een meer dikkere ''lompere'' constructie gaan (ala Panatta)...