XXL Nutrition

Legs

ultimategainer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
97kg
Hallo allemaal, Voor de benen doe ik eigenlijk alleen maar Squats, samen met Stiffed Deadlifts en de Seated Calve Raise. En nog Deadlift bij Rug dag. Ik doe soms Benen 2 x per week is dit voldoende om goede benen te krijgen?

Hallo allemaal, Voor de benen doe ik eigenlijk alleen maar Squats, samen met Stiffed Deadlifts en de Seated Calve Raise. En nog Deadlift bij Rug dag. Ik doe soms Benen 2 x per week is dit voldoende om goede benen te krijgen?

Kijk eens in de spiegel, wat vind je zelf? gaan je benen erop vooruit?

Handig he die zoekfunctie op dbb OP

Ben je dement of snap je onze antwoorden nou niet?

OT je moet zelf gaan experimenteren met die dingen, wij kunnen jou niet vertellen wat voor jou werkt

• Topic Starter Topic Starter
Zozo dat is een mooi lijstje zeg wat ik heb gemaakt. En ja ik ben dement vandaar dat ik altijd dezelfde topics aanmaak.

ik maak nooit topics aan.. alles staat al op dbb

@Kehn 1 z'n topic aanmaken duurt geeneens 2 minuten dus reken maar uit. Jou logica klopt dus niet. Daar heb je inderdaad wel gelijk in Shugga, ik zal vanaf nu niet snel meer een topic aanmaken, en zeker niet over benen..

@Kehn 1 z'n topic aanmaken duurt geeneens 2 minuten dus reken maar uit. Jou logica klopt dus niet. Daar heb je inderdaad wel gelijk in Shugga, ik zal vanaf nu niet snel meer een topic aanmaken, en zeker niet over benen..

Ik doel op de moeite die Panzer VIII had genomen om de links en dergelijke te vermelden. Dat een topic aanmaken een kleine moeite is heb jij meerdere malen bewezen. :cool:

Klopt helemaal.

Ultimate, de keren dat ik eens op het forum kijk zie ik elke keer wel een topic van jou.
Als je die tijd nu eens in de gym doorbrengt, fatsoenlijk eet en traint dan komt die massa/kracht van zelf wel... aub zet eventjes door.

@rulee dat doe ik ook! alleen heb ik inderdaad teveel lopen zeiken over dat been gedoe.

Terug
Naar boven