XXL Nutrition

Lekker spulletje hoor...die winstrol

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Klopt het dat je spierpijn krijgt als je winstrol spuit (op de plek waar je het goedje geinjecteerd hebt uiteraard)? Heb v/d week voor het eerst in mijn been winstrol gezet....en daar heb ik aardig last van gekregen?

Dat klopt ik gebruik het zelf ook 6 wkn oed en het blijf gevoelig maar hoort erbij ;)

ik las gister een artikel van admin met tips over een aantal dingen die konden helpen bij gevoeligheid van het zetten van een spuit.. zoals warme douch etc.

ik weet niet precies meer of daar ook spierpijn bij hoort

Winstrol depot is een oplosssing van kleine deeltjes stanazolol in water. Het lichaam reageert hier op na het injecteren! Masseren en niet altijd op dezelfde plaats spuiten zal helpen

• Topic Starter Topic Starter
Ben blij dat ik niet de enige ben die hier last van heeft ;-)
Dus het heeft niet met de plaats van injecteren te maken. Ik zet iedere week 4ml deca in mijn bil (om en om) en daar heb ik totaal geen last van. Als ik winstrol in mijn bil zou zetten...krijg ik dan spierpijn in mijn bil?! Waarschijnlijk wel...maar wil het graag van jullie weten. Wil graag weten of ik v/d week dan nog gewoon kan zitten op mijn werk :D

Maar niet te hard masseren, dat beschadigt het weefsel alleen maar meer en dan heb je meerl last. Licht masseren en na de injectie 10 min. een warmte pack erop helpt erg goed.

Ik spuit winstrol zelf in mijn schouders,gaat altijd goed,maar als ik te snel injecteer krijg ik lichte spierpijn op de plaats.Dus,probeer zo langzaam mogelijk te injecteren.Succes!

langzaam injecten.

Enne, toen ik nog werd geinjecteerd en ik het dus niet zelf kon doen heb ik mank gelopen van de bil-injecties Winny dus hou er rekening mee!

Terug
Naar boven