AndroidHealthClinic

Lekker?

koen85

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Een kennis van me wil in maart weer een kuurtje gaan doen.. Ik zat een beetje te denken en vond dit wel bij zijn doelstellingen passen.

6 weken winny injects 50 mg eod.

4 weken "bridgen" met 50 mcg igf lr3 3 x per week.

En dan nogmaals 6 weken winny.

Deze kerel wil fitness holland wedtrijden gaan doen en zoekt geen massa meer. Miss 2 kilo's erbij maar verder alleen droger, harder en gedefinieerder worden..
Kan ik em dit voorleggen? Hij wilde eigenlijk alleen maar winny doen, maar igf leek het me wel afmaken:D

stats:

195 cm
105 kilo.
6 % vet.

Heeft ooit eerder winny gebruikt en is er helemaal gek van:D

Kom maar los mensen! ;)

dan test prop met winny ipv igf, weet niet wat zijn kuurverleden is duss..

• Topic Starter Topic Starter
hehe, goed lezen kerel;)

Heeft al eens een winny only gehad..

Hij is gewoon gek op winny geworden, en gaat daar dan ook voor.
Maar hij wil wel meer dan 6 weken..vandaar.

Waarom ga je dan niet een keer voor Masteron! Lekker goedje is dat hoor!

Ja heb em ook verschillende dingen voorgelegd. Maar ivm die wedstrijd wil ie iets gebruiken wat ie kent, vandaar die winny, is ie gewoon heel goed op gegaan.

Maar hij heeft de vorige keer 10 weken winny gedaan, waarom snap ik ook niet. En hij denkt langer nodig te hebben dan 6 weken om zich voor te bereiden. En ik denk dat igf veel leuke dingen kan doen voor hem.

Maar vinden jullie de kuur correct zo?

Ik denk dat IGF niet heel veel voor hem kan doen op korte termijn. Beetje vetverlies maar daar zijn effectievere middelen voor.
Als hij zo verzot is op Winny kan jij hem toch gewoon uitleggen dat er veel sterkere anabolen/androgenen zijn. Zo moeilijk moet dat niet zijn om hem over te halen.

Zou je denken he:D

Hij weet van winny gewoon wat het doet en hoe hij erop reageert. Ik ga het nog wel proberen hoor om hem op de testo te zetten en indd miss masteron.. maar denk niet dat hij het doet.

Als hij 4 weken 50 mg igf lr3 zet op maandag woensdag en vrijdag IM. Dat moet toch wel WAT afdoen?

1x igf voor die wedstrijd gaat hem niet geven wat hij wil,igf,sth zijn middelen die alleen op lange termijn werken en niet op 6 weken

Je gebruikt het dan als een dure vetvebrander. De nieuwe spiercellen zullen wel enigzins merkbaar kunnen zijn maar over half jaar- jaar pas echt. Dus op korte termijn zou ik liever dit doen:

1-6 Test Prop @ 100 EOD
2-6 Winny @ 50 EOD
6-10 T3 of Clen of ECA (choose your medicine)
6-8 nakuurtje.

Dan kan ie in week 16 weer aan de saus. Hier houd hij netto veel meer mee over en geeft zijn lichaam wat langere rustperiode. En de extra kosten van Nolvadex en T3/CLEN/ECA zijn minder dan hij kwijt zou zijn voor IGF

True.. Heb em ook al prop en mast voorgelegd maar hij ziet er niks in, beetje bevooroordeeld misschien maaja..

Ga ook even t3 in de kuur en na de kuur clenbuterol voorleggen. Misschien dat ie daar watvrolijker van wordt.

Zet ik igf wel even uit mn hoofd. :)

Terug
Naar boven