MuscleMeat

Lekkere cutkuur?

K2K24

Dutch Bodybuilder
Waardering
68
Lengte
1m91
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Dag lui:cool:,

Na lang getwijfeld te hebben over wat ik nu het beste kan doen, nemen en na veeeeeel gelezen en opgezocht te hebben wil ik de volgende kuur gaan doen:

Gear:
Week 1-12 Test-E 500 mg e5d
Week 5-12 T3
Week 5: Opbouwen en starten met 25 mcg p/d
Week 6: 50 mcg p/d
Week 7: 50 mcg p/d
Week 8: 75 mcg p/d
Week 9: 75 mcg p/d
Week 10: 75 mcg p/d
Week 11: 50 mcg p/d
Week 12: 25 mcg p/d

Week 6-12 Winny 50 mg p/d (30 mg in de ochtend/overige 20 mg voor trainen, meestal rond 16.00)

Nakuur:
Week 14-17 Nolvadex 20 mg p/d (voor slapen gaan)

Waarom deze kuur: Test-E om wat massa te pakken maar ook omdat ik er T3 bij stack.. wil niet dat m'n huidige spiertjes smelten voor de zon. De T3 lijkt me vrij duidelijk, om te zakken in bf en de winnies om er lekker hard uit te komen.

Doel: Zit op dit moment op 18% bf en wil zakken naar 14 á 15%. Daarnaast wat lean massa pakken en door de winstrol er wat harder uitkomen.

Voeding: Op orde. Voedingsschema is in place, E/K/V verhouding is 45/35/20 waarin ik zo'n 200+ gr. eiwitten per dag heb, 92 gr. vetten en de rest carbs.

Stats: 30 jaar, 192 cm, 96 kilo, 18% bf (3 puntsmeting).

Ik heb laatst nog een voorstel voor een cutkuurtje gedaan maar daar zie ik vanaf..Wilde daar winny's met T3 stacken en nakuren met Stacker 2.. Wil toch liever voor bovenstaande gaan.

Suggesties?

50-75 ug T3? Ik heb totaal geen verstand van kuren en kijk hier normaal nooit, maar heb je dat al eens eerder genomen? Ik heb zelf wel eens T3 genomen, wel minder, mij lijkt dat je flink gaat stuiteren daarvan?

Puur om te cutten vind ik je test wat hoog en je T3 wat laag :p

Winny op het einde zou ik niet doen

ECA/Clen wel :)

• Topic Starter Topic Starter
Nope, totaal geen ervaring mee.. alleen digitale ervaring.. ;) De een zegt tot 100 mcg max. gaan maar dat lijkt me dan weer net té veel als ik sommige ervaringen lees.. Dus ik wil max tot 75 gaan, daar 3 weken op pieken en dan terug..

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 15:24 ----------

Puur om te cutten vind ik je test wat hoog en je T3 wat laag :p

Winny op het einde zou ik niet doen

ECA/Clen wel :)

Thnx voor je reactie.. nja, zoals ik al zei.. ik wil zakken in bf en toch proberen wat droge massa te winnen, vandaar de test op 500.. Wat zou jij dan aanraden voor de test? 250? En geen winny want?

Ga overigens op onderhoud eten, GEEN cardio.

Thnx voor je reactie.. nja, zoals ik al zei.. ik wil zakken in bf en toch proberen wat droge massa te winnen, vandaar de test op 500..

Ga overigens op onderhoud eten, GEEN cardio.

Ik heb al op 150 gezeten zonder noemenswaardige bijwerkingen. En tja, alsof je echt massa gaat pakken
met T3 erbij? Je zou één van de weinige zijn die het lukt en het nadien vasthoudt zonder je kuur door
te trekken.

En op onderhoud & geen cardio? Tja, ik voorspel dat er niet veel gaat gebeuren dan :D

Geen winny op het einde nee. Lees maar eens na ivm cortisol etc.

Hoezo ga je niet natty cutten tot 12-13%?
En dan je kuur nemen?!
Je vet% is vrij hoog, dus verwacht geen wonderen. Strak voeding schema.
Hiit cardio, en dan ff een paar weken volhouden.
Daarna een clean bulk er in. Gaat je denk ik meer brengen dan wat je nu wilt.

Ja, weet je wat 't is, ben al een tijdje aan 't cutten.. Kom van 24, 25%.. Cut nu al een maandje of 3 denk ik? 350 á 400 kcal. onder onderhoud, geen cardio.. hard trainen, 3á4 keer in de week.. Cardio i know, maar ik ben er gewoon te lui voor, heel eerlijk in! Kan wel mooie verhalen ophangen maar je krijgt mij niet op n fiets of loopband, bleghh!

Ben dus 7% zoiets al gezakt op die 2,5 á 3 maanden en ik heb 't gehad, bah! Wil gewoon clean op onderhoud zitten en dat stervese hongergevoel eindelijk van verlost zijn.

Daarom dat ik nu zoiets heb, test-e erin voor massa, droge massa.. nee, zal idd geen 10 kilo pakken op onderhoud maar een kilo of 3 á 4?

Wat betreft die winny idd, niet bij stilgestaan, dan gaat die eruit! Dan wordt et alleen test-e icm t3. t3 dus vanaf week 5.

Ja, weet je wat 't is, ben al een tijdje aan 't cutten.. Kom van 24, 25%.. Cut nu al een maandje of 3 denk ik? 350 á 400 kcal. onder onderhoud, geen cardio.. hard trainen, 3á4 keer in de week.. Cardio i know, maar ik ben er gewoon te lui voor, heel eerlijk in! Kan wel mooie verhalen ophangen maar je krijgt mij niet op n fiets of loopband, bleghh!

Ben dus 7% zoiets al gezakt op die 2,5 á 3 maanden en ik heb 't gehad, bah! Wil gewoon clean op onderhoud zitten en dat stervese hongergevoel eindelijk van verlost zijn.

Daarom dat ik nu zoiets heb, test-e erin voor massa, droge massa.. nee, zal idd geen 10 kilo pakken op onderhoud maar een kilo of 3 á 4?

Wat betreft die winny idd, niet bij stilgestaan, dan gaat die eruit! Dan wordt et alleen test-e icm t3. t3 dus vanaf week 5.
Hierin laat je genoeg blijken dat je er nog niet klaar voor bent. Je zegt zelf dat je te lui bent. En een hongergevoel met maar 400kcal onder onderhoud dan zou ik me wat meer verdiepen in de voeding. Ik had met 800kcal onder onderhoud zelfs geen honger. Steek je eens vol met vezelrijke groente en kijk dan eens. Eet maar eens een volledige brocolli op bij een maaltijd en zie dan eens hoe je hongergevoel zit. Je neemt een kuur als een gemakkelijk uitweg. Wel dat is er niet. Doelen bereiken doe je door hard werk en toewijding niet door zomaar te kuren en te dromen dat je droomlichaam in je schoot valt.

Niet klaar voor bent? En waarom zou ik er niet klaar voor zijn? Omdat ikgeen cardio doe?? Wat een BULL!! Cutten er genoeg hier op 't forum zonder cardio maar die enkel onder onderhoud gaan zitten.. dus dat lijkt me niet echt een reden om aan te halen dat ik er niet klaar voor zou zijn..

En een kuur nemen als gemakkelijke uitweg?? ZOals gezegd heb ik natty al bijna 3 maanden gecut.. is 't dan zo gek dat ik nu ik van 25 --> 18 ben gegaan de laatste procenten wat hulp wil dmv aas? Als ik sommige topics lees gaat men bij 20+ al aan de aas en daar zie ik soms goeie tips/reacties, erg vreemd!

Dus voor alle duidelijkheid, ik heb genoeg toewijding vriend!! Geloof me dat maar.. Ik train hard, houdt me netjes aan mijn voedingsschema en dat heeft ook al resultaat opgeleverd. Zoals gezegd wil ik de laatste procenten icm aas wegwerken en indien mogelijk nog wat vvm winnen.

Graag DAAR advies over geven en niet proberen te oordelen over toewijding of dat ik niet klaar zou zijn blablaa.. thnx!

Is toch ook onnodig om AAS te gebruiken om van 18% naar 15% te gaan;).
Als ik jou was zou ik naar het advies van xxces luisteren en gewoon eerst natty nog proberen te cutten naar 12%.

ben zelf van de 17 % naar de 10 % gegaan in een maand of 2 zonder gewichtsverlies ;) dit lukt nooit zonder een ondersteuning ernaast.

zelf zat ik op ong 900 test e + 500 bold.

Ik zeg gewoon doen. Als je rond de 12% uitkomt is het prima toch?
Jou leven jou keus.
Clen + t3 samen werkt goed:D
1+1=3

@muscle rio, thnx voor je reactie! Ben het eens met je opmerking en niet omdat dat is wat ik wil horen maar omdat je snapt wat ik bedoel ;) Heb simpelweg geen zin om nog eens 3 a 4 maanden natty te moeten cutten, vandaar mijn keuze. Als ik middels deze kuur of 14 a 15% uitkom, prima, lager is mooi meegenomen ;)

Wat vind je van mijn kuurvoorstel? De winny gaat er dus uit, dus enkel de test e op 500 week 1-12 en vanaf week 5 laat ik de t3 meelopen tot week 12. Hoe zit 't met nakuren mbt die t3? Ik lees soms nakuren met stacker om je schildklier weer op gang te krijgen dus dat lijkt me op zich n goeie dan. Suggesties?

@groterisbeter, thnx! 12% zou heel leuk zijn ja haha, maar daar rekening ik niet op.. zou wel mooi zijn ;) Clen ga ik niet nemen, enkel de t3 icm met de test-e, daar wellicht suggesties over? Evt. over de nakuur?

Terug
Naar boven