MuscleMeat

Lengte Lijst Updates -- 15-09-2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben wel blij met m'n lengte. Uiteindelijk heb je er niks over te zeggen dus je kunt alleen maar hopen.

Ik kan me wel vinden in die uitleg over compenserende manlets. Zie ze wel eens. Blijft gewoon grappig, ze zijn bijna net zo breed als dat ze lang zijn
 
Master race checking in.
 
Master race hahaha. Heerlijk neerkijken alles en iedereen.

Zeer makkelijk voor een feest, als je iemand zoekt.
 
Lol ik ervaar toch echt dat ik meer voordeel dan nadeel heb met mijn 1m96.
 
"165-170 Klein maar valt mee te leven"


gelukkig valt er te leven met mij, ik ben je dankbaar Paul20.
als je dit niet bekend had gemaakt zou me leven een hel zijn geweest.
 
Master race checking in!

+

not this shit again.

+





---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 10:52 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

same girl

Karma voor volledig filmpje.
 
Zonder trollen, lijst klopt voor geen meter.

Hoe kan 175 man average zijn als de gemm lengte in Nederland ongeveer 181 cm is volgens het CBS. En dat is voor alle mannen, voor jongere mannen zit je op ongeveer 183 cm.

OP is een manlet.
 
"165-170 Klein maar valt mee te leven"


gelukkig valt er te leven met mij, ik ben je dankbaar Paul20.
als je dit niet bekend had gemaakt zou me leven een hel zijn geweest.

:roflol:

Idd, gelukkig valt ermee te leven...
 
Ben wel blij met m'n lengte. Uiteindelijk heb je er niks over te zeggen dus je kunt alleen maar hopen.

Ik kan me wel vinden in die uitleg over compenserende manlets. Zie ze wel eens. Blijft gewoon grappig, ze zijn bijna net zo breed als dat ze lang zijn

Zijn vaak 1.65 dan krijg je dat super blok effect, tenminste, dat ziet er zo uit in mijn gym.

Hoop wel 1.82 te worden ofzo, flauw genoeg was mijn broertje altijd al langer (hij is wel jonger) op bijvoorbeeld zn 14e dan ik op mn 14e, nu is ie 1.76 dus heef ie me ingehaald :p Ook met mijn vaders jongere broertje zo (vader 1.78 - hij 1.86). Vraag me alleen af wanneer die groeispurt me nog op zn minst naar die zelfde 1.78 trekt :( (moeder is 168cm). Ben nu echter al 16, bijna 17 dus volgensmij grootste gedeelte van groei al gehad.
 
Zijn vaak 1.65 dan krijg je dat super blok effect, tenminste, dat ziet er zo uit in mijn gym.

Hoop wel 1.82 te worden ofzo, flauw genoeg was mijn broertje altijd al langer (hij is wel jonger) op bijvoorbeeld zn 14e dan ik op mn 14e, nu is ie 1.76 dus heef ie me ingehaald :p Ook met mijn vaders jongere broertje zo (vader 1.78 - hij 1.86). Vraag me alleen af wanneer die groeispurt me nog op zn minst naar die zelfde 1.78 trekt :( (moeder is 168cm). Ben nu echter al 16, bijna 17 dus volgensmij grootste gedeelte van groei al gehad.

Blok effect heeft meer met je vetpercentage te maken. Ben je een dikke lamzak dan ga je op een tonnetje lijken ja.
Meeste pro bb zijn tussen de 165 en 175, en die zien er niet bepaald blokkerig uit ;)
 
Niet eens. Hedendaagse pro's zijn sowieso blokken, Franco columbu leek ook op een blok.
 
Ik denk dat alles 1 plaats opgeschoven moet worden en er iets nieuws moet worden verzonnen voor 1.60m <

:P
 
Zonder trollen, lijst klopt voor geen meter.

Hoe kan 175 man average zijn als de gemm lengte in Nederland ongeveer 181 cm is volgens het CBS. En dat is voor alle mannen, voor jongere mannen zit je op ongeveer 183 cm.

OP is een manlet.
Klopt wel, alleen is het een gemiddelde wereldwijd (of gebaseerd op US).
In Nederland ligt de gemiddelde lengte van zowel mannen als vrouwen hoger en zul je de post van OP wss met circa 5 cm moeten verhogen.
 
Klopt wel, alleen is het een gemiddelde wereldwijd (of gebaseerd op US).
In Nederland ligt de gemiddelde lengte van zowel mannen als vrouwen hoger en zul je de post van OP wss met circa 5 cm moeten verhogen.

:scratch:

Hij zegt toch, in NEDERLAND.
+5 cm? Gemiddelde lengte voor een man van 18-24 jaar is dus 1m88 volgens jou ???
Meegenomen met het feit dat 'oudere' ook in de gemiddelde zijn opgenomen en deze daarom omlaag halen.
 
Waarom dat? Ik was liever 10cm korter geweest denk ik.

Al mijn vrienden zijn ook 1.93+ zo ongeveer. Ook voor de sport zou het ideaal zijn. Daarnaast is het toch die alpha-feel als je rondom allemaal manlets loopt.
 
:scratch:

Hij zegt toch, in NEDERLAND.
+5 cm? Gemiddelde lengte voor een man van 18-24 jaar is dus 1m88 volgens jou ???
Meegenomen met het feit dat 'oudere' ook in de gemiddelde zijn opgenomen en deze daarom omlaag halen.
Nee 1,75 average zegt ie... waar haal je 188 vandaan?
 
Back
Naar boven