Fitness Seller

Leraar slaat scholier dood

Hoe kan dat dan? Bij MMA gevechten zie ik zo vaak liver shots, en gerichte stoten op de buik:?
Die hebben wel een hardgetrainde buik maartoch

Leverstoot is minder erg dan een goede klap in je maag. Daarnaast geef je het antwoord zelf al: Die kerels zijn getraind, vooral klappen op de lever zijn erg pijnlijk en een goede klap kan iemand in een keer K.O. slaan, + het is een makkelijkere plek dan de maag (lever is een huge ass orgaan).

Een kind heeft relatief gezien weinig bescherming tov een MMAer, vooral als je zo'n kind vol slaat, wat natuurlijk ziekelijk is.

Als het waar is: royeren voor het leven (niet dat 'ie ooit aan een baan gaat komen) en flink straffen.

Maar kent iemand de sketch 'a fatal beating' van Rowan Atkinson? Moest er direct aan denken...

Leverstoot is minder erg dan een goede klap in je maag. Daarnaast geef je het antwoord zelf al: Die kerels zijn getraind, vooral klappen op de lever zijn erg pijnlijk en een goede klap kan iemand in een keer K.O. slaan, + het is een makkelijkere plek dan de maag (lever is een huge ass orgaan).

Een kind heeft relatief gezien weinig bescherming tov een MMAer, vooral als je zo'n kind vol slaat, wat natuurlijk ziekelijk is.

+ als je je buik spieren aanspant kan je gigantische klappen opvangen, zodra je ze ontspant is het snel gebeurd:o

• Topic Starter Topic Starter
weet je nog steeds niet dat je aan bronvermelding moet werken?

geef eens een link man, zo lijk je idd op die schreeuwlelijk G.W. waar je zo adolaat van schijnt te zijn.
:rolleyes:

thnx bro!
:thumbs:

Ach onze zielige vluchteling denkt er even een schepje bijop te kunnen doen, als de vorige 2 posts niet met de bron te maken hadden had je er ook niks over gezegd :roflol: stakker.

eigenlijk moet je jezelf gewoon kapotschamen, maar dat doe je niet.Dus volgens mij ben je gewoon zwakzinnig.

artikel staat op meerdere sites.

anyway wel k*t manier om dood te gaan zeg

Nu zullen leraars voor de komende tijd 2x nadenken om iemand te slaan...

Ik ben vroeger ook meerdere malen in mijn buik gestompt door een leerkracht, kon ik ze maar bedanken, ik heb nu een Ripped 8-pack

Laatst bewerkt:
Als ik me huiswerk vroeger niet maakte werd ik altijd bij me keel gegrepen door de leraar:o

FALCON PUNCH!

Stom om je huiswerk niet te maken als je weet dat je anders doodgeslagen wordt....

De komende jaren op die school heeft iedereen verdacht goed zijn huiswerk op orde.. Ghehe

hij had z'n huiswerk over zinloos geweld niet gemaakt :D

Zo moeten leraren hier ook optreden. Gewoon genadeloos mishandelen die ellendelingen.

Terug
Naar boven