MuscleMeat

Leroy op sbs6!

• Topic Starter Topic Starter
haha, echt een vreselijk irritant mannetje.

2r2ay5t.jpg

Wat een flikkertje

Verschrikkelijke persoonlijkheid inderdaad, posts van hem neigen ook erg naar narcisme. Zielig figuur.

"Ik heb meer bereikt dan wie dan ook want kom op voor de naturels door in Vegas on stage te staan op de naturel olympia".

Doe mij dan maar 10x liever Mr10 als true natty.

Die sbs site doet het bij mij niet. Heb op zijn fb wel een filmpje van 54 seconden gezien. Was dat alles of is er meer?

Verschrikkelijke persoonlijkheid inderdaad, posts van hem neigen ook erg naar narcisme. Zielig figuur.

"Ik heb meer bereikt dan wie dan ook want kom op voor de naturels door in Vegas on stage te staan op de naturel olympia".

Doe mij dan maar 10x liever Mr10 als true natty.
En dat zijn resultaat voor altijd is itt aas resultaat. Zeker nog nooit van blasten en cruisen gehoord.

Toch vind ik het best leuk dat de sport niet in een slechter daglicht wordt gezet door hem, 't is zelden zo positief als het over bodybuilding gaat.
Is alleen jammer dat hijzelf nogal een vreemde is

Toch vind ik het best leuk dat de sport niet in een slechter daglicht wordt gezet door hem, 't is zelden zo positief als het over bodybuilding gaat.
Is alleen jammer dat hijzelf nogal een vreemde is

Dat kan ik hier van de meeste ook zeggen.

HAHA! Die foto met dat gietertje... tijdje geleden dat die voorbij is gekomen hier...

leroy heeft zo veel tijd aan zijn lichaam besteedt. dat zijn sociale skills een beetje op de achtergrond zijn geraakt. daarom komt hij een beetje als een rare narcist over.

Dat hij nou een :cool:
Bijzonder fysiek heeft

De tren een beetje uppen Leroy, je schouders lopen achter.

Chek mn stats , ik eet de helft, hoe dan?

hij lijkt verdomt veel op rapper sjors

Goed kapsel.

Terug
Naar boven