Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het liefst wil ik gewoon 5 dagen in de week trainen.
Bedankt voor alle reacties ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.Zwakke punten 2 maal in de week lijkt me een goed idee !
Mijn borst, schouders en triceps zijn mijn zwakke punten, zal ik mijn schema hiervoor aan passenHet liefst wil ik gewoon 5 dagen in de week trainen.
Mijn spieren zijn wel iets gewend want ik doe redelijk zwaar werk.
Maar als ik echt een dag extra rust nodig heb hoor ik dit graag!
Zelf zit ik ook nog met 1 vraag. Ik zit ook graag wat uurtjes op mijn fiets doordeweeks, is het mogelijk dat ik hierdoor spieren verbrand in plaats van vetBedankt voor alle reacties ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Gr Remco
Zwakke punten 2 maal in de week lijkt me een goed idee !
Mijn borst, schouders en triceps zijn mijn zwakke punten, zal ik mijn schema hiervoor aan passenHet liefst wil ik gewoon 5 dagen in de week trainen.
Mijn spieren zijn wel iets gewend want ik doe redelijk zwaar werk.
Maar als ik echt een dag extra rust nodig heb hoor ik dit graag!
Zelf zit ik ook nog met 1 vraag. Ik zit ook graag wat uurtjes op mijn fiets doordeweeks, is het mogelijk dat ik hierdoor spieren verbrand in plaats van vetBedankt voor alle reacties ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Gr Remco
Eh nee, ik zou me even inlezen in hoe je het beste kan trainen als dit een serieuze vraag is.
Nee, dat is niet verstandig. Verstandig is om in een wekelijks programma op een doordachte manier je gehele lichaam te trainen. Als jij 4 trainingsdagen je buik gaat trainen, je kuiten en je onderarmen en borst, heb je geen tijd over om je rug, benen, schouders, tri-/biceps te trainen, bovendien zullen deze spieren moeten rusten om te kunnen herstellen van de schade die je aanricht door te trainen. Dus het is slimmer om als je 4 dagen kunt trainen een schema op te stellen dat in die 4 dagen je gehele lichaam traint. Let hierbij ook op dat je genoeg rust voor elke spier inrekent, na een zware borst training heb ik minstens 3 dagen rust voor de borstspieren nodig, maar kan ik wel mijn rug trainen. Geen tijd om je in te lezen maar wel om vragen te posten is een slecht argument, wil je leren en wil je beter leren trainen en bodybuilden zal je tijd moeten maken.