MuscleMeat

Let's Begin

kwark en tonijn

Ik zou na de trainen gelijk een whey shake nemen en een half uur tot uur later een goeie maaltijd. (of als je daarna naar bed gaat een bak kwark)

ben het eens met beide reacties tot nu toe;) zou ook een banaan eten bij die shake als je wilt :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie's ! :)

Succes, ik had dezelfde lichaams bouw als jij toen ik start.
Wel 174cm met 72kg

Ik zou zwakke punten twee maal trainen in de week en de woensdag een rustdag nemen zeker in het begin laat je spieren voldoende herstellen letsels is wat je zeker will missen!

Verder een deftig schema neem whey of een andere proteine shake...

Suc6!

Zwakke punten 2 maal in de week lijkt me een goed idee ! :cool:
Mijn borst, schouders en triceps zijn mijn zwakke punten, zal ik mijn schema hiervoor aan passen :rolleyes: Het liefst wil ik gewoon 5 dagen in de week trainen.
Mijn spieren zijn wel iets gewend want ik doe redelijk zwaar werk.
Maar als ik echt een dag extra rust nodig heb hoor ik dit graag!

Zelf zit ik ook nog met 1 vraag. Ik zit ook graag wat uurtjes op mijn fiets doordeweeks, is het mogelijk dat ik hierdoor spieren verbrand in plaats van vet ??? Bedankt voor alle reacties ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Gr Remco

Laatst bewerkt:
Mijn borst, schouders en triceps zijn mijn zwakke punten, zal ik mijn schema hiervoor aan passen :rolleyes: Het liefst wil ik gewoon 5 dagen in de week trainen.

Zelf zit ik ook nog met 1 vraag. Ik zit ook graag wat uurtjes op mijn fiets doordeweeks, is het mogelijk dat ik hierdoor spieren verbrand in plaats van vet ??? Bedankt voor alle reacties ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Gr Remco

Als je zorgt dat je voeding op orde is zal dat niet snel verdwijnen met het fietsen.

Gr Remco

Ja, je past je schema er best wat aan, aan! Ja je spieren mogen wel wat gewend zijn maar Kracht training en dan nog eens dat zwaar werk erbij zoals je zegt kan miss wel een beetj teveel van het goede zijn. Maar dat is jouw keuze je moet doen waar je, je goed bij voelt. Ik heb nog competitie wielrennen gedaan het kan geen kwaad je zal er alleen maar droger door te komen staan op je buik en benen.

Kun je buik, kuiten , onderarmen en borst 4 a 5 dagen per week trainen :cool: ?

Eh nee, ik zou me even inlezen in hoe je het beste kan trainen als dit een serieuze vraag is.

succes en nu maar knallen!:hedbang:

Eh nee, ik zou me even inlezen in hoe je het beste kan trainen als dit een serieuze vraag is.

Ja dit was een serieuze vraag, maar 4 dagen in de week buikspier-oefeningen is niet aan te raden? Ik heb niet veel tijd om deze site door te lezen, ookal zou ik dit graag willen. Vandaar dat ik in de topic mijn vragen stel, in de hoop zo informatie te krijgen,. Greetz

je hebt een groot gat tussen die 2 laaste maaltijden dus daar zou ik je laaste maaltijd nemen en dan als 22:00 kwark of tonijn

Nee, dat is niet verstandig. Verstandig is om in een wekelijks programma op een doordachte manier je gehele lichaam te trainen. Als jij 4 trainingsdagen je buik gaat trainen, je kuiten en je onderarmen en borst, heb je geen tijd over om je rug, benen, schouders, tri-/biceps te trainen, bovendien zullen deze spieren moeten rusten om te kunnen herstellen van de schade die je aanricht door te trainen. Dus het is slimmer om als je 4 dagen kunt trainen een schema op te stellen dat in die 4 dagen je gehele lichaam traint. Let hierbij ook op dat je genoeg rust voor elke spier inrekent, na een zware borst training heb ik minstens 3 dagen rust voor de borstspieren nodig, maar kan ik wel mijn rug trainen. Geen tijd om je in te lezen maar wel om vragen te posten is een slecht argument, wil je leren en wil je beter leren trainen en bodybuilden zal je tijd moeten maken.

Laatst bewerkt:
succes en veel plezier :)

suc6 kerel!

knallen!!!

Nee, dat is niet verstandig. Verstandig is om in een wekelijks programma op een doordachte manier je gehele lichaam te trainen. Als jij 4 trainingsdagen je buik gaat trainen, je kuiten en je onderarmen en borst, heb je geen tijd over om je rug, benen, schouders, tri-/biceps te trainen, bovendien zullen deze spieren moeten rusten om te kunnen herstellen van de schade die je aanricht door te trainen. Dus het is slimmer om als je 4 dagen kunt trainen een schema op te stellen dat in die 4 dagen je gehele lichaam traint. Let hierbij ook op dat je genoeg rust voor elke spier inrekent, na een zware borst training heb ik minstens 3 dagen rust voor de borstspieren nodig, maar kan ik wel mijn rug trainen. Geen tijd om je in te lezen maar wel om vragen te posten is een slecht argument, wil je leren en wil je beter leren trainen en bodybuilden zal je tijd moeten maken.

Volgens mij heb je het verkeerd begrepen, ik wil elke keer na het trainen mijn buik gaan trainen. Dus nadat ik mijn anders spiergroepen gehad heb.
Het is niet zo dat ik alleen me buik wil gaan trainen, zoals ook te zien is in mijn trainingsschema.

Een zin is sneller getypt, dan een goed topic te vinden waar iets goed in uitgelegd is. Je hebt een aardig stukje tekst getypt, maar ik heb er geen kloot aan. Besteed je tijd nuttig :p

Terug
Naar boven