XXL Nutrition

Let's Begin

• Topic Starter Topic Starter
Hahah,. dat filmpje
Zo slecht is mijn engels nou ook weer niet :P

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je het verkeerd begrepen, ik wil elke keer na het trainen mijn buik gaan trainen. Dus nadat ik mijn anders spiergroepen gehad heb.
Het is niet zo dat ik alleen me buik wil gaan trainen, zoals ook te zien is in mijn trainingsschema.

Een zin is sneller getypt, dan een goed topic te vinden waar iets goed in uitgelegd is. Je hebt een aardig stukje tekst getypt, maar ik heb er geen kloot aan. Besteed je tijd nuttig :p

Wauw wat is dit, reageer gerust normaler. Ik begreep je wel, maar als jij denkt dat het slim is om elke x dat je traint ook je buik te trainen kan jij beter je tijd nuttiger besteden dan mij de les lezen. Ik overdreef in mijn reply je "aanpak" van elke x trainen. Je buik is ook een spier en die moet dus na zwaar werk ook rust.

Trainingsschema had ik nog niet gezien, maar je traint je benen niet? Wel doen. Verder is een indeling in spiergroepen vs. trainingsdagen niet hetzelfde als een trainingsschema. Dus lees wat van de stickies voor beginners, en maak aan de hand van wat je leert een trainingsschema. Zo besteed jij je tijd iig nuttig, maak ik me wel zorgen over de mijne.

Met alle respect, alles vragen leer je veel minder van dan jezelf dingen leren, alles wat je moet weten in deze fase van je training staat op het forum. Begin met de stickies en de faq's van de trainings- en voedingssectie, is mijn advies, daar heb je wel een kloot aan, vraag me alleen af of je dat inziet.

Succes ;)

• Topic Starter Topic Starter
Wauw wat is dit, reageer gerust normaler. Ik begreep je wel, maar als jij denkt dat het slim is om elke x dat je traint ook je buik te trainen kan jij beter je tijd nuttiger besteden dan mij de les lezen. Ik overdreef in mijn reply je "aanpak" van elke x trainen. Je buik is ook een spier en die moet dus na zwaar werk ook rust.

Trainingsschema had ik nog niet gezien, maar je traint je benen niet? Wel doen. Verder is een indeling in spiergroepen vs. trainingsdagen niet hetzelfde als een trainingsschema. Dus lees wat van de stickies voor beginners, en maak aan de hand van wat je leert een trainingsschema. Zo besteed jij je tijd iig nuttig, maak ik me wel zorgen over de mijne.

Met alle respect, alles vragen leer je veel minder van dan jezelf dingen leren, alles wat je moet weten in deze fase van je training staat op het forum. Begin met de stickies en de faq's van de trainings- en voedingssectie, is mijn advies, daar heb je wel een kloot aan, vraag me alleen af of je dat inziet.

Succes ;)

Ik heb niet gezegd dat ik me buik elke keer train, ik vroeg of dit mogelijk was. Zoals in mijn schema te zien is train ik mijn benen op een woensdag.
Ook train ik mijn benen door veel te fietsen. Die sticky's hier op het forum zijn inderdaad erg informatief. Ik ga meer tijd vrijmaken om op deze site wat info te lezen. Bedankt voor de reacties !

Terug
Naar boven