AndroidHealthClinic

leuci- bolic van Pvl ??

linusje

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Iemand ervaring met leuci bolic van Pvl.

Word mij aangeraden bij mijn volgende stack:

leuci bolic
size on
supercharge labrada
leangainer

Is een beetje hetzelfde als de leukic van muscletech.
Ben ook van plan om het eens te proberen in combinatie met de garg.

Heb toch enkele goede dingen gehoord over de stack, gakic en leukic.

Iemand ervaring met leuci bolic van Pvl.

Word mij aangeraden bij mijn volgende stack:

leuci bolic
size on
supercharge labrada
leangainer

ik ben bezig met RevengeV3,super amino dymatize,lean gainer.Tga zeer goed!
samen met een voedingsschema.ik bestel bij healthfactor.be
ze geven je mooie prijzen ook...

grts

Jongen jongen jongen.. wat laat je je allemaal weer aansmeren hehe

ja ik ben ook wel tevreden over hun service maarjah idd de prijzen liegen er niet om:eek:
Nu ja, het is natuurlijk leuker om ff de shop binnen te stappen, achter men supplementen te gaan en dan nog ff een praatje te maken met de verkoper over vanalles en nog wat..vind ik toch tenminste:D

• Topic Starter Topic Starter
jammer dat het niet over leuci bolic gaat ???

jammer dat het niet over leuci bolic gaat ???

goh ik zie dat het ook wel al een prijzige supp is en persoonlijk zou ik het niet kopen, ik ga al goed genoeg op een goed voedingsschema en zolang ik vorderingen maak vind ik het niet nodig om me tot deze supplementen te richten, maar als je het geld hebt, neem het en post er een review van:D

ja ik ben ook wel tevreden over hun service maarjah idd de prijzen liegen er niet om:eek:
Nu ja, het is natuurlijk leuker om ff de shop binnen te stappen, achter men supplementen te gaan en dan nog ff een praatje te maken met de verkoper over vanalles en nog wat..vind ik toch tenminste:D

ja da is.Ze doen wel iedere maand actie's en promotie's.De prijzen zijn uiteindelijk standaard zoals overal...ze werken met klantenkaarten ook.

• Topic Starter Topic Starter
eigenaardig.
Als je bij healthfactor in de sectie vragen op een door hun aangeraden produkt klikt kom je ofwel bij muscle2muscle terecht of workout.be.
Strange

Laat al de toverpotjes lekker in de winkel staan en hou je bij de Basissupplementen.

Whey,vitamine's,omega3 caps, evt. Creatine.

Jongen jongen jongen.. wat laat je je allemaal weer aansmeren hehe

jongen jongen wat je ook doet of neemt,je hebt uw whey shake en de belangrijkste supss nodig om verder te kunnen.Den zwaarste bodybuilder neemt zijn basis producten zoals whey,glutamine,creatine,vitaminen & aminozuren.
of behoor je ook tot de velen die beweren alleen maar te groeien van een stuk vlees meer te eten.:D

Eénmalig heb ik een keer een leuci-bolic potje leeggemaakt. Wou het eens proberen. Zeker niet slecht. Maar naar mijn gevoel moet alles wel in orde zijn (training-eten-rust) om leuci-bolic tot zijn recht te laten komen.

Terug
Naar boven