Fitness Seller

Leuk achtervolgings filmpje in Limburg

Ik heb het gisteren op TV gezien. Ben wel benieuwd wat hij nu werkelijk te verbergen had. :D

Een gestolen auto...:rolleyes:

Met die Mercedes?

Wat ik niet begreep; hij reed op een gegeven moment richting een kruispunt waar er een vrachtwagen van rechts kwam, dan denk je dat ze hem daar wel vast kunnen rijden maar dan wordt er blijkbaar in de film geknipt en zie je die gozer plots verderop weer verder crossen. Iets gebeurt wat ze niet wilden laten zien?

Holy shit lol, die inhaal actie bij die vrachtwagen en die auto... die was brutaal :P

met 100 uit de auto proberen te springen :roflol:

Toch een achtervolging van 10 minuten ... Lef had dat kereltje wel.
Snap toch nog steeds niet waarom die mensen altijd vluchten. Uiteindelijk worden
ze toch altijd gevangen.

Snap toch nog steeds niet waarom die mensen altijd vluchten. Uiteindelijk worden
ze toch altijd gevangen.

in tegenstelling tot wat de politiepropaganda zegt is dat zeker lang niet waar.

ze toch altijd gevangen.

Wij zien altijd de filmpjes waarin ze worden gevangen. Ik weet niet of wat wij te zien krijgen representatief is.

in tegenstelling tot wat de politiepropaganda zegt is dat zeker lang niet waar.

ya think?

Dunno dude ... zie toch over het algemeen alleen filmpjes waarin ze klem worden gereden,
of dat ze zichzelf ergens te pletter tegen rijden. Lijkt me ook het meest logische eigenlijk.
De stress die je ondervind tijdens zo een chase laat je domme dingen doen. En de politie
hoort dan toch helder te denken, plus ze zijn met meer.

ya think?

Dunno dude ... zie toch over het algemeen alleen filmpjes waarin ze klem worden gereden,
of dat ze zichzelf ergens te pletter tegen rijden. Lijkt me ook het meest logische eigenlijk.
De stress die je ondervind tijdens zo een chase laat je domme dingen doen. En de politie
hoort dan toch helder te denken, plus ze zijn met meer.

1st hand experience, lang niet allemaal :D

Politie is lang niet altijd met meer. Zeker als je de straten goed kent kun je geluk hebben. Brommer is makkelijker als auto ivm kenteken natuurlijk. De kranten zeggen veel meer. "Daders zijn spoorloos" komt meer voor tegenwoordig bij criminele feiten dan dat ze gevat worden.

Over de filmpjes, het zijn altijd de flikken die filmen, die gaan echt geen beeldmateriaal vrijgeven waarin ze falen.
Ze moeten het air van controle hooghouden dus hebben ze er alle baat bij te verspreiden dat "iedereen die vlucht wordt gepakt" ipv "je hebt x% kans gepakt te worden maar lang niet iedereen".

Ik heb gekeken, met 100 ging de deur open, hij sprong ongeveer toen hij op de 70 Kmh zat, check maar de teller.

haha monster inschattingsvermogen. Die teller is van die politiewagen. Als je uit een auto springt die 70km per uur rijdt ( ongeveer 20 meter per seconde dus ) ren je echt niet zomaar verder hoor.

haha monster inschattingsvermogen. Die teller is van die politiewagen. Als je uit een auto springt die 70km per uur rijdt ( ongeveer 20 meter per seconde dus ) ren je echt niet zomaar verder hoor.

Was er een paar jaar geleden niet zo'n gast overleden omdat ie langs zijn rijdende auto wilde rennen ? (staat me iets bij van 40 á 50 KM/u en dan zo langs de auto te lopen)

Dan kan hij hard rennen.

24 even aan de kant, wij zijn sneller.. :D

Denk ik ook niet, lijkt me erg pijnlijk!

Terug
Naar boven