XXL Nutrition

levertoxiteit

wiksycola

Cool Novice
Waardering
0
Ik vraag me af of de levertoxiteit van dianabol mg voor mg hetzelfde is als die van oxymetholone, dat wil zeggen dat 50 mg dianabol even toxisch zou zijn als 50 mg oxymetholone.

Zijn allemaal(dia,oxy,ook winstrol...) 17-alfa-gealkyleerd.
Denk dat ze mg voor mg dezelfde toxiciteit hebben.
Maar dat is mijn opinie.
Indien niet zou ik daar graag eens een zorgvuldig gefundeerde mening over horen.Beetje wetenschappelijk ook, want aangenomen wordt dat oxandrolone minder giftig is dan de bovengenoemde AS,hoewel het ook 17-alfa-gealkyleerd is.
Wat maakt precies het verschil uit?Is de levertoxiciteit dan niet enkel terug te voeren tot die alkylatie?

Moet je eens proberen 150 mg dianabol te nemen een paar dagen en dan 150 mg oxy, dan heb je het antwoord wel.
Weet wel zeker dat dianabol zwaarder is voor je lever dan de oxy.
Mits je de zelfde mg neemt.

• Topic Starter Topic Starter
Dan zou uit dat oogpunt 50 mg oxy minder slecht zijn voor je lever dan 40 mg dianabol?

ik denk het wel ja maar heb er geen bewijzen van.
Heb wel eens 60mg dianabol genomen en toen voelde ik nijn lever en dat heb ik niet met 100 mg oxy.

adrbeest zei:
ik denk het wel ja maar heb er geen bewijzen van.
Heb wel eens 60mg dianabol genomen en toen voelde ik nijn lever en dat heb ik niet met 100 mg oxy.

60 mg dbol :eek: dat zal wel een aardig kuurtje zijn geweest dan! :D

wiksycola zei:
Dan zou uit dat oogpunt 50 mg oxy minder slecht zijn voor je lever dan 40 mg dianabol?

Zelfs 40mg dianabol pd is te veel van het goede als je van plan bent om het te nemen. Meer dan 30mg pd is echt niet nodig.

Men zegt idd dat dianabol veel schadelijker is wanneer je het neemt in dezelfde doseringen als oxy.

Ik heb wel s met 50 mg dbol/dag gekuurd, maar zou niet graag op 100 mg/dag zitten :eek:

Misschien dat je hier wat aan hebt:

'Wat is Oxymetholone voor anabool?

Is het net zo'n heftig middel als ze zeggen?

Nee en ja.

Nee omdat een dosis van - pak hem beet - 25 milligram dianabol net zo effectief is als 75 milligram oxymetholone. Ja omdat je oxymetholone kunt gebruiken in veel hoger doseringen dan dianabol, of welk ander oraal middel dan ook. Ervaren gebruikers nemen tot 200 milligram oxymetholone per dag. Dat hoef je met dianabol niet te proberen. Daar komen de veelgeprezen eigenschappen van oxy vandaan.

Vriendelijk

Oxymetholone kun je dus eigenlijk beschouwen als het vriendelijker neefje van dianabol. Qua eigenschappen ontlopen beide anabolen elkaar niet veel. Oxy veroorzaakt een sterke toename van het aantal rode bloedcellen en een aanzienlijke vochtretentie. Daarnaast stimuleert het middel de aanmaak van spierweefsel.

Bron: http://www.finalflex.com/st_oxy.htm

Terug
Naar boven