MuscleMeat

Libido heel laag

ik had de eerste 3 weken 2 letterig heel betrouwbare UG lab... 4e week had ik het chinees merkje.. maar toen ik op het forum zag dat er ook bij mij een spelfout zat op het vialtje, ben ik toch weer terug gegaan naar het betrouwbare merk. goed gegaint, veel kracht, zweten etc wat test gewoon hoort te doen dus.

ik heb ook 6 weken winny op 50mg ed gedaan ; )

idd ben ook benieuwd...!

to be continued.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 13:12 ----------

gebruik ook letrozol ..khad beetje puffy nipples... kwartje per dag.. maar dit kan denk ik niet de coïtusdrive killen ?

Dat verklaart veel! hoeveel nam je?

• Topic Starter Topic Starter
En btw .. Clen omdat het anti catabool is ... Kwil zo min mogelijk verliezen in wat ik deze. 8 weken heb bereikt.

---------- Post added 18 January 2013 at 18:47 ----------

Heel weinig en voor een hele korte periode .. Heb 4 pillen gekregen van een maat.. Kwartje per dag genomen.. Heb nog 3 kwartjes .. Dus 13 dagen 0.25 gerund..

WAAAOW
je gaat serieus direct na de doctor omdat je pik niet hard genoeg wordt.
Je ****ed met je hormoon levels, logisch dat ie niet hard wordt.

Ja dan mag je wel 750mg Test zetten, maar dat geeft geen garantie voor een eeuwige harde pik.

Die letro killed binnen een maand je libido. Vooral aan het eind van je kuur.

Daarnaast weet je doctor waarsch geen reet van steroid gebruik af.
Een bloed test? Voor wat?

Ga eerst je kuur af maken, of stop er mee. En als ie na 2 maanden nog steeds niet zoals van ouds is, doe dan pas een bloed test. Nu slaan je waardes alle kanten uit.

Stop met die Letro, pak desnoods provi ivm binding met je vrije test, en je libido is zo terug.
Maar je gaat toch over een paar weken je na-kuur in en dan zal je lala uiteindelijk ook half hard worden voor een maand.

WAAAOW
je gaat serieus direct na de doctor omdat je pik niet hard genoeg wordt.
Je ****ed met je hormoon levels, logisch dat ie niet hard wordt.

Ja dan mag je wel 750mg Test zetten, maar dat geeft geen garantie voor een eeuwige harde pik.

Die letro killed binnen een maand je libido. Vooral aan het eind van je kuur.

Daarnaast weet je doctor waarsch geen reet van steroid gebruik af.
Een bloed test? Voor wat?

Ga eerst je kuur af maken, of stop er mee. En als ie na 2 maanden nog steeds niet zoals van ouds is, doe dan pas een bloed test. Nu slaan je waardes alle kanten uit.

Stop met die Letro, pak desnoods provi ivm binding met je vrije test, en je libido is zo terug.
Maar je gaat toch over een paar weken je na-kuur in en dan zal je lala uiteindelijk ook half hard worden voor een maand.

ik ben niet naar mijn huisarts gegaan vanwege de semi stijve, maar vanwege de schokjes/krampjes bij mijn ballen wanneer ik lig of in een verkeerde positie zit.
ik ga volgende week zondag beginnen met mijn nakuur ; ) heb het maar stop gezet... kan ik voldoende herstellen ( mocht ik een kleine cycle gaan doen in mei ;)

ik ben sinds eergisteren gestopt met letro.. mocht mijn gyno terugkomen gebruik ik gewoon provi of nolvadex ; )

is dit een goede na-kuur ? :

vanaf vandaag creatine 20mg pd
vanaf zondag volgende week 20mg ed 4 weken lang
glutamine vanaf morgen
bcaa's vanaf morgen
zink na nolvadex
get diesel na nolvadex

en idd mijn trainings intensiviteit verlagen naar 4 dagen per week.

en mijn huidig aantal kcal proberen te verhogen.. zo niet.. hetzelfde laten maar zeker niet verminderen !

over de schokjes van de ballen laat ik nog weten over hoe en wat ; )

ik ben niet naar mijn huisarts gegaan vanwege de semi stijve, maar vanwege de schokjes/krampjes bij mijn ballen wanneer ik lig of in een verkeerde positie zit.
ik ga volgende week zondag beginnen met mijn nakuur ; ) heb het maar stop gezet... kan ik voldoende herstellen ( mocht ik een kleine cycle gaan doen in mei ;)

ik ben sinds eergisteren gestopt met letro.. mocht mijn gyno terugkomen gebruik ik gewoon provi of nolvadex ; )

is dit een goede na-kuur ? :

vanaf vandaag creatine 20mg pd
vanaf zondag volgende week 20mg ed 4 weken lang
glutamine vanaf morgen
bcaa's vanaf morgen
zink na nolvadex
get diesel na nolvadex

en idd mijn trainings intensiviteit verlagen naar 4 dagen per week.

en mijn huidig aantal kcal proberen te verhogen.. zo niet.. hetzelfde laten maar zeker niet verminderen !

over de schokjes van de ballen laat ik nog weten over hoe en wat ; )

Dat is geen na-kuur man. Glutamine en bcaa hebben er weinig mee te maken, zink en diesel wel voor je libido.

Ik denk dat je geen pregnyl heb gebruikt tijdens je kuur.
Die kan je nu nog gaan zetten 2 weken lang om de dag. (of laat t links liggen)
En neem sowieso nolva 2 weken na je laatste inject (weekje of 4)

Die schokjes in je ballen komt omdat ze krimpen. Kunnen ook wel eens vervelende steken worden. Normaalste zaak van de wereld.
Moet je niet te veel bij na gaan denken, dan denk je helemaal dat er van alles mis met je is.
(heb daar zelf ook nog wel een handje van tijdens me kuren, 2 keer kuur afgebroken omdat ik zeker wist dat ik kanker had :roflol:) Shit works on your brains :D

Dus maak je NIET DRUK! Ik en menig ander hier hebben VEEEEEL meer kuurtjes gedaan etc, 2 kuurtjes is niets. En wij zijn allemaal nog prima gezond zonder kwaaltjes. Zolang je maar GEBRUIKT en niet MISBRUIKT!

Daarnaast heb je tijdens een kuur HEEEEL vaak rare kwaaltjes die niet 1 2 3 gelinkt kunnen worden met AAS. (bijv misselijkheid, duizeligheid en zo nog veeel meer rare dingen) en dan kan je wel naar de doctor gaan, maar die tast in het duister. En zodra je stopt verdwijnen al die mysterieuze kwaaltjes als sneeuw voor de zon!

Laatst bewerkt:
Dat is geen na-kuur man. Glutamine en bcaa hebben er weinig mee te maken, zink en diesel wel voor je libido.

Ik denk dat je geen pregnyl heb gebruikt tijdens je kuur.
Die kan je nu nog gaan zetten 2 weken lang om de dag. (of laat t links liggen)
En neem sowieso nolva 2 weken na je laatste inject (weekje of 4)

Die schokjes in je ballen komt omdat ze krimpen. Kunnen ook wel eens vervelende steken worden. Normaalste zaak van de wereld.
Moet je niet te veel bij na gaan denken, dan denk je helemaal dat er van alles mis met je is.
(heb daar zelf ook nog wel een handje van tijdens me kuren, 2 keer kuur afgebroken omdat ik zeker wist dat ik kanker had :roflol:) Shit works on your brains :D

Dus maak je NIET DRUK! Ik en menig ander hier hebben VEEEEEL meer kuurtjes gedaan etc, 2 kuurtjes is niets. En wij zijn allemaal nog prima gezond zonder kwaaltjes. Zolang je maar GEBRUIKT en niet MISBRUIKT!

Daarnaast heb je tijdens een kuur HEEEEL vaak rare kwaaltjes die niet 1 2 3 gelinkt kunnen worden met AAS. (bijv misselijkheid, duizeligheid en zo nog veeel meer rare dingen) en dan kan je wel naar de doctor gaan, maar die tast in het duister. En zodra je stopt verdwijnen al die mysterieuze kwaaltjes als sneeuw voor de zon!
oke, stel dat ik de kuur nog voort zet... kan ik dan hcg gaan gebruiken ? ik bedoel als mijn ballen weer groeien dan gaan de steken vanzelf weg neem ik aan ?
die steken zijn echt niet fijn haha, bovendien zijn mijn balls al klein (peanut) hoe kunnen ze nog meer gaan krimpen hahaa

5 weken lang 2x pweek 500iu zetten ? zou dat de oplossing kunnen zijn ?

Sniezel zegt het op een hardere manier dan ik heb gedaan, maar het komt op het zelfde neer.

Als je nu besloten hebt om je kuur te beeindigen, ga dan niet nog even aan het eind nog met HCG lopen k*tten. Maak jezelf ook geen illusies over de wonderlijke werking van HCG op de grootte van je ballen, want dat verschilt duidelijk per persoon (bij mij doet HCG nauwelijks wat m.b.t. de grootte).

Gewoon uitzingen nu, en zoals gezegd alles komt vanzelf weer terug. Wel goed nakuren. 4 weken nolva op 20mg vanaf de tweede week na je laatste test-e shot is voldoende voor deze kuur.
De rest wat je noemt aan supps kan je gebruiken voor ondersteuning, zelfs tijdens je nakuur! Misschien libido gewijs nog interessant om DAA en Vitamine D3 eens erbij te overwegen.

Sniezel zegt het op een hardere manier dan ik heb gedaan, maar het komt op het zelfde neer.

Als je nu besloten hebt om je kuur te beeindigen, ga dan niet nog even aan het eind nog met HCG lopen k*tten. Maak jezelf ook geen illusies over de wonderlijke werking van HCG op de grootte van je ballen, want dat verschilt duidelijk per persoon (bij mij doet HCG nauwelijks wat m.b.t. de grootte).

Gewoon uitzingen nu, en zoals gezegd alles komt vanzelf weer terug. Wel goed nakuren. 4 weken nolva op 20mg vanaf de tweede week na je laatste test-e shot is voldoende voor deze kuur.
De rest wat je noemt aan supps kan je gebruiken voor ondersteuning, zelfs tijdens je nakuur! Misschien libido gewijs nog interessant om DAA en Vitamine D3 eens erbij te overwegen.
thanks.. beide thanks.. het is niet dat die me para maakt ofzo haha hij geeft de nodige tips en jij ook.
eens even kijken wat ik behoud aan massa : ) mijn doel was eigenlijk 95kg in de bulk.. heb toch even 5kg meer gepakt.. miss dat ik die 5kg verlies en alsnog 95kg weeg... we zien het wel.
ben wel van plan aangezien ik nu eerder ben gestopt in mei een laag gedoseerde kuur te doen.. 10 weken lang
test e 250mg... tren 200 of 400 .. heb gelezen dat je tren hoger moet ipv test mocht je droge massa wilt gainen ( mbt vochtlook )

aanraders ?

Met dat D3 en D-aspartic Acid ben ik het eens, maar hij neemt al Get Diesel. Dus das al een beetje hetzelfde.

Over dat HCG na z'n kuur kan wel. Alleen dan TOT aan je na-kuur. Dus die 2 weken die er nu nog tussen zitten. Dan wel op hoge dosis. (power pct idee)

In je na-kuur zelf is HCG een beetje nuttenloos inderdaad.

@ Roidmuncher:
Die 5 weken lang 500iu per week is alleen handig tijdens je hele kuur vanaf week 2 of 3 ofzo.
Dat gaat aan het einde van je kuur niet zo heel veel uithalen. Daarnaast zetten de meeste 2x per week 500iu volgens mij. Tenmiste, ik wel. :)

Oja, en als je gevoelig bent voor slecht libido kan je het beste weg blijven van Tren (of deca)
Daarnaast is laag Test doseren ook best een risico. Sommige hebben er een goed libido bij, maar sommige ook juist niet.

Terug
Naar boven