AndroidHealthClinic

Lichaam vermist meisje gevonden

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
http://www.nu.nl/news/766053/21/%27Luiks_meisje_dood_gevonden%27.html
http://frontpage.fok.nl/nieuws/66029

In België is in de Rue de Vivegnis bij Luik het ontzielde lichaam gevonden van een jong meisje. Het lijkje werd aangetroffen bij een spoorwegstation. De vindplaats ligt vlak bij de plek waar de twee nog immer vermiste meisjes Stacy Lemmens en Nathalie Mahy uit Luik, voor het laatst werden gezien.

Op de plek was al eerder gezocht. Nu was echter het hoge gras gemaaid. Het lijkje werd gevonden onder een riooldeksel.

Vermoedelijk is het nu gevonden meisje Stacy Lemmens. Er is nog geen officiële bevestiging van de politie. In deze zaak zit al een tijdje de 39-jarige pedofiel Abdellah Ait Oud in arrest. Vooralsnog blijft hij ontkennen.

Lijkt me dus weinig kans dat ze Nathalie nog levend vinden, dieptriest.

14lmwz6.jpg

geen worden voor , ben wel benieuwd naar de ware toedracht,

Misbruikt als levende coïtuspop / boksbal en daarna weggegooid als een opgebruikt wegwerpartikel. Dat is hoogstwaarschijnlijk de ware toedracht.

Lauw zei:
Misbruikt als levende coïtuspop / boksbal en daarna weggegooid als een opgebruikt wegwerpartikel. Dat is hoogstwaarschijnlijk de ware toedracht.

Als ze "geluk" had wel jha maar denk dat er nog wel ziekere dingen zijn gebeurd.....Als ze hem veroordelen mogen ze hem bij mij in de harry potter kast stoppen :D (en nee daar gaat hij geen STH krijgen ;) )

Gevoel van walging... bah wat een wereld, ik zou er persoonlijk geen probleem mee hebben om de dader het fatale nekschot toe te dienen.

echt erg... t zou je dochter maar weze.

Ze hebben tot nu toe geen enkel bewijs tegen degene die ze opgepakt hebben, zo dus hoe lang kunnen ze hem nog vasthouden? Loopt de echte dader mss nog rond allemaal luguber zo'n zaken.

Tsja, dat zou nog eens mooi zijn, een wereld waarin mensen door ‘het leven’ werden beloond voor goed gedrag (het winnen van de loterij o.i.d.) en bestraft voor slecht gedrag. Wat dus betekend dat een verkrachter na zijn daad acute syfilis in het terminale stadium krijgt, en natuurlijk de meest pijnlijke vorm van huidkanker. Maarja, zo functioneert het helaas niet.

Het scheelt dat ze in de meeste gevangenissen wel een redelijk functionerend good karma – bad karma systeem hebben waar zowel de gevangen als de bewaarder graag aan ‘meewerken’.

Je kon er op wachten dat dit zou gebeuren, het is in en intriest.

hele, hele zieke geesten.

nou het lijk gevonde is zulle ze aan de hand van dna-shit wel de dader kunne pakke, maybe die mocro wel wat vast zit, hij heeft de schijn wel erg tegen, diep trieste shit,

c moltasanti zei:
nou het lijk gevonde is zulle ze aan de hand van dna-shit wel de dader kunne pakke, maybe die mocro wel wat vast zit, hij heeft de schijn wel erg tegen, diep trieste shit,
ik wil niet meeten gaan wijzen maar vind die stiefmoeder met vader ook wel een apart stel , zou mij niets verbazen als die er wat me te maken hebben, maar jah das wel weer wat voorbarig

Triest maar waar, maar dat zat er wel in he, dat ze die twee niet levend terug gingen vinden...
Hopen dat de dader inderdaad zo stom is geweest DNA op ze achter te laten.

Met doodstraf moet je ontzettend voorzichtig omgaan, maar als ze met onomstotelijk bewijs de dader kunnen aanwijzen moet deze gelijk opgeruimd worden.
Er moet 0% kans zijn dat zo iemand ooit in herhaling kan vallen.

Update 15.44
Belgische media berichten dat ook het lichaam van het tweede meisje, de 10-jarige Nathalie, is gevonden in Luik; dit een half uur nadat Stacy werd gevonden. Ook dit lijkje lag onder een riooldeksel. De Belgische politie heeft bevestigd dat het om de twee meisjes gaat.

Dit is shit Peoples, ik word er ziek van.........diep triest allemaal.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verwaarloost door je ouders en dan zo aan je einde komen, triest.

Terug
Naar boven