Fitness Seller

Lichaam vermist meisje gevonden

Peoples zei:
Update 15.44
Belgische media berichten dat ook het lichaam van het tweede meisje, de 10-jarige Nathalie, is gevonden in Luik; dit een half uur nadat Stacy werd gevonden. Ook dit lijkje lag onder een riooldeksel. De Belgische politie heeft bevestigd dat het om de twee meisjes gaat.

hoorde het net op de radio ja..

het verhaal is wel vaag. de moeder van stacy is vrijdag veroodeeld voor kindermishandeling, ze had de kinderen in de kelder opgesloten en geslagen met een kapstok.

De moeder van Stacy werd vrijdag door een rechtbank veroordeeld tot een jaar celstraf wegens mishandeling van haar kinderen. De vrouw zou hen hebben opgesloten in een kelder, hen regelmatig met een kapstok hebben geslagen en hen nauwelijks te eten hebben gegeven.

bron: http://www.nu.nl/news/766053/29/Luikse_meisjes_dood_gevonden_(video).html

EricR zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verwaarloost door je ouders en dan zo aan je einde komen, triest.

Yep bro, soms kan ik gewoon niet geloven dat dit bestaat.......naïef ben ik, heel naïef. :(

confiance zei:
Dit is shit Peoples, ik word er ziek van.........diep triest allemaal.

ik ben alleen maar de messenger....

Maar dit wist je al toen we het bericht kregen dat ze kwijt waren...

Peoples zei:

Ja maar gewoon het feit dat het nu ook waar is, das te erg voor woorden......

Peoples zei:

tis inderdaad gewoon wachten op de bevestiging en confrontatie van het geheel dat je eigenlijk al wist.

blijft ziek.

hoe lang lagen ze daar? rip :(

ik meen gelezen te hebben dat bij de ene identificatie wat lastig was.

dus minimaal een dag of 7 ?

Laatst bewerkt:
diegene die dit op zijn geweten heeft moeten ze echt doodknuppelen

De moeder van die kinderen is een vieze, onverantwoordelijke h**r. Ze zat op café klanten te ronselen toen een kinderlokker haar kinderen ontvoerde.

Echt ziek hoor!
Die moeder (nouja, moeder....) spoort ook echt niet.
En de doodstraf voor de dader.

hoorde het op de radio vandaag, dat ze gevonden waren. Ik kende het verhaal niet precies en vroeg me af hoe erg het is voor die ouders... blijkbaar niet dus.

onbeschrijfelijk triest dit...

rest in peace little ones

Ik hoop dat ze die dader vlug vinden, en direct afmaken, geen tijd aan verspillen

Heel erg triest...

Bij wijze van uitzondering mag de dader straks wat mij betreft publiekelijk worden terechtgesteld..op de brandstapel!

Lauw zei:
Misbruikt als levende coïtuspop / boksbal en daarna weggegooid als een opgebruikt wegwerpartikel. Dat is hoogstwaarschijnlijk de ware toedracht.

Damn Lauw, normaal gesproken post ik zulke shit, maar als iemand anders het doet komt het nog steeds aan als een 'kick in the bollocks'. Omdat het potverdomme ook zo is :headbang:

Diabolic zei:
De moeder van die kinderen is een vieze, onverantwoordelijke h**r. Ze zat op café klanten te ronselen toen een kinderlokker haar kinderen ontvoerde.

Die aandachtsgeile nymf mag van mij mee op de brandstapel. Dacht ik al toen haar b**kes voor het eerst op tv verscheen.

De persoon(-en) die dit gedaan hebben moeten toch wel een sterk geweten hebben

roxxe zei:
We zullen dit de komende dagen wel vernemen. Ik zal het alleszins nog volgen. Hopelijk kunnen ze de dader(s) snel vatten. Het rare is dat ze op die plek al eens hebben gezocht en toen hadden ze niets gezien. Maar al bij al hebben de speurders toch goed werk verricht.

De speurders hebben de meisjes geïdentificeerd adhv hun kledij. Vermoedelijk zijn ze gedumpt minder dan 12 hrs na verdwijning.

RIP, vermoorde onschuld

Ik ga niet eens zeggen wat ik van dit alles vind omdat ik denk dat we allemaal hetzelfde voelen wat da betreft en daarbij heb ik geeneens woorden die mijn woede kunnen beschrijven...

Hoe kunnen er mensen gewoon gaan slapen na het verrichten van zo een daad?

Terug
Naar boven