XXL Nutrition

Lichaamsdelen tienermeisje in tas

Klaaswitz gedraag je even naar je leeftijd we zitten niet in het gare hanenhok

rusa zei:
Hij bedoelt het goed hoor!

Je moet echt uitkijken met geintjes...
Heb hier zelf ook een keertje een strafpunt gehad om iets wat als geintje was bedoelt(erg kinderachtig trouwens)
:rolleyes:
Ga ergens anders peeuwen alsjeblieft.

SageFrancis zei:
wat is peeuwen?
shiiit allemaal nieuwe woorden opeens vandaag.. eerst ozon, nu peeuwen.. what's next? Gwangi?,.

vergeet verschot niet. Die kwam ik ook tegen. WTF is dat?

Ozon is een algemeen bekend woord in de Nederlandse maatschappij, waarschijnlijk wist je het daarom niet. Jij kwam toch uit Winterswijk? Dat zou namelijk veel verklaren :D

OT aardig gek. Het zou me niets verbazen als het een voodoo-slachtoffer zou zijn. We hebben aardig wat gekke dingen hier in Rotterdam.

pat21 zei:
vergeet verschot niet. Die kwam ik ook tegen. WTF is dat?

Ozon is een algemeen bekend woord in de Nederlandse maatschappij, waarschijnlijk wist je het daarom niet. Jij kwam toch uit Winterswijk? Dat zou namelijk veel verklaren :D

OT aardig gek. Het zou me niets verbazen als het een voodoo-slachtoffer zou zijn. We hebben aardig wat gekke dingen hier in Rotterdam.
ozonlaag ken ik wel, maar ozon in ademen.. dat ken ik niet..
Ik woon in winterswijk.. ik kom uit lichtenvoorde en heb in doetinchem gewoond :S... soort van zwerver alleen dan met huis :D

SageFrancis zei:
ozonlaag ken ik wel, maar ozon in ademen.. dat ken ik niet..
Ik woon in winterswijk.. ik kom uit lichtenvoorde en heb in doetinchem gewoond :S... soort van zwerver alleen dan met huis :D

Ken jij trouwens ene Reyers een oud-militair?

koetje zei:
jij bent grof en nog eens onrespectvol .
moet ik ook zo grapjes maken als jouw vriendenkring dat overkomt ?
maar met zulke geintjes zal je wel een beperkte vriendenkring hebben

Go get 'em :whip:

Maar even OT, dit is natuurlijk verschrikkelijk. Het zal toch je kind zijn zeg he !!

re:

Dani zei:
Ga ergens anders peeuwen alsjeblieft.

Kijk dit bedoel ik nou...

Ik sta iemand bij omdat meneer "Klaaswitz" vond dat hij zieke geintjes kan maken met de dood van een onschuldig meisje, onderbouw mijn opmerking en word vervolgens terecht gewezen op mijn goede bedoelingen....

Het is gewoon zo, sommige leden kunnen hier alles roepen en doen en mensen die vrij nieuw zijn moeten 10 keer nadenken voor ze een reactie plaatsen en krijgen dan nog commentaar???

P.S. WTF is peeuwen????
Het klinkt iig niet al te aardig...

[offtopic]
JAXX zei:
die zijn toch gevonden , versnipperd in een varkenshok, ze hbben daar resten gevonden in de varkensmest na een tip

Ik heb navraag gedaan bij iemand die uit Venray komt. Hij zegt dat de politie nog steeds geen lijken hebben gevonden. Maar dat het wel gezegd werd. (dus nog geen bewijs)
[/offtopic]

Dit is te ziek voor woorden, het zal je dochter maar wezen.

Wat een sick weirdo's lopen er toch rond in Rotterdam.

Tip voor de politie: de dader gebruikt zijn sporttas hiervoor. Misschien is het iemand die voorheen regelmatig naar de sportschool ging, maar nu gestopt is met trainen. Anders gebruik je wel een andere tas of zak. Ff checken bij de sportscholen in Rotterdam?

Peeuwen in janken.

OT: Tsjah.....wat doe je eraan?

Terug
Naar boven