Fitness Seller

Licht in je hoofd

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Vaak als ik heb gezeten en ik ga staan voel ik me licht in mijn hoofd en voel me slap. Weet iemand waardoor dit zou kunnen?
 
ben je daarna duizelig neem ik aan. hangt samen met t evenwichtgsorgaan, spierem en de link met je hersenen. als dit niet goed met elkaar in contact staat krijg je zodoende bij onverwacte bewegingen (t opstan dus) een storing in evenwichtsorgaan dat gepaard gaat met een licht gevoel in t hoofd

kan ook yte maken hebben met een hoge bloedsuikerspiegel.
zweet je ook veel op da moment?
is geloof ik ook een symptoom van iets met bloedsuikerspiegel
 
dandyman zei:
ben je daarna duizelig neem ik aan. hangt samen met t evenwichtgsorgaan, spierem en de link met je hersenen. als dit niet goed met elkaar in contact staat krijg je zodoende bij onverwacte bewegingen (t opstan dus) een storing in evenwichtsorgaan dat gepaard gaat met een licht gevoel in t hoofd

kan ook yte maken hebben met een hoge bloedsuikerspiegel.
zweet je ook veel op da moment?
is geloof ik ook een symptoom van iets met bloedsuikerspiegel

Soms zweet ik wel veel, maar normaalgesproken opschool heb ik geen last dat het zweet me langs me hoofd druipt en dat duizelige heb ik niet dagelijks maar soms als ik opsta ineens.

Ik ben de laatste tijd wel erg vermoeid ook als ik ga trainen als ik thuis kom en ik ga liggen dan kan ik zo gaan slapen
 
Laatst bewerkt:
Als je je moeilijk kan concentreren en vaak slapjes bent dan is het lage bloedglucosespiegel. veel vermoeid zijn duid mogelijk op overtraining of ondervoeding.

Van dat opstaan: als je zit vertraagt je hartslag en vragen je spieren weinig energie, het meeste gaat naar je hersenen. De doorbloeding gaat ieg veel minder snel. Als je dan van eigenlijk niets doen naar rechtstaan gaat, dan activeer je ene heleboel spieren en daardoor kan het zijn dat je onverwachts duizelig wordt. Vrij normaal.
 
admin zei:
Als je je moeilijk kan concentreren en vaak slapjes bent dan is het lage bloedglucosespiegel. veel vermoeid zijn duid mogelijk op overtraining of ondervoeding.

Van dat opstaan: als je zit vertraagt je hartslag en vragen je spieren weinig energie, het meeste gaat naar je hersenen. De doorbloeding gaat ieg veel minder snel. Als je dan van eigenlijk niets doen naar rechtstaan gaat, dan activeer je ene heleboel spieren en daardoor kan het zijn dat je onverwachts duizelig wordt. Vrij normaal.

Oke thanx T
 
Back
Naar boven