XXL Nutrition

Slaap verbeteren ivm geluiden

• Topic Starter Topic Starter
Weet niet of het voor jouw casus genoeg is maar kan de alpine sleepdeep dopjes aanraden, dempen het meeste van die ik allemaal geprobeerd heb.
Je kan ook speciaal op maat gemaakte oordopjes laten maken maar weet niet of dat veel beter zou zijn…

Denk dat de dopjes dan niet goed zaten, je kunt ook watjes gebruiken, maar wel goed plaatsen

Mijn hoek woning grenst ook aan een speel tuintje, waar veel zwervers slapen die best veel gebruiken daar.

Ventilator vannacht aangezet, en ik ben niet wakker geworden! Ik woon in een hoek woning en dan heb ik een beneden woning. Boven mij woont een alleenstaande man met een kind, gelukkig is het kind niet zo druk 🤗
Ik slaap nu al 3/4 jaar met de ventilator aan dus pas er mee op 😂

Ik slaap nu al 3/4 jaar met de ventilator aan dus pas er mee op 😂
Ik doe in hotels ook altijd de tv aan op sleeptimer als ik weg ben voor werk. Net zoiets. Dan word ik niet snel wakker van andere geluiden in het hotel. Eerste nacht slaap ik altijd bar slecht in een hotel.

Ik heb dus slaap oordopjes geprobeerd maar dan hoor ik nog steeds genoeg geluiden, waardoor ik wakker word.
Welke oordopjes gebruik je? Ik heb zelf op maat gemaakte oordopjes, werken echt top. Aangenaam om te slapen (als in, niet itritant in je oren) en hoor niets van buiten.

Die gele schuimpjes van 3m doen het voor mij, hoor dan echt helemaal niks meer. Worden veel in fabrieken enzo gebruikt. Zijn wat stug maar dat went snel. Jaarvoorraad kost online ca €35.

Terug
Naar boven