Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
GAMO PBA Raptor 4.5 | 2 x 50stNieuwe Raptor Performance Ballistische Alloy, de eerste niet-lood Alu Airgun munitie die snelheid verhoogt tot 25% ten opzichte van lood, met behoud van
Ventilator vannacht aangezet, en ik ben niet wakker geworden! Ik woon in een hoek woning en dan heb ik een beneden woning. Boven mij woont een alleenstaande man met een kind, gelukkig is het kind niet zo druk 🤗
Ik doe in hotels ook altijd de tv aan op sleeptimer als ik weg ben voor werk. Net zoiets. Dan word ik niet snel wakker van andere geluiden in het hotel. Eerste nacht slaap ik altijd bar slecht in een hotel.
Welke oordopjes gebruik je? Ik heb zelf op maat gemaakte oordopjes, werken echt top. Aangenaam om te slapen (als in, niet itritant in je oren) en hoor niets van buiten.
Die gele schuimpjes van 3m doen het voor mij, hoor dan echt helemaal niks meer. Worden veel in fabrieken enzo gebruikt. Zijn wat stug maar dat went snel. Jaarvoorraad kost online ca €35.