XXL Nutrition

Liedjes om je vriendin en jezelf in stemming te brengen

Ik vraag me af wie van de twee hier serieus is. :roflol:

@ Sophie : Volgens mij bedoelt hij meer achtergrondmuziek, en niet van die k*tmuziek waar hooguit een breezer stijve tepels van krijgt (n/o :D).
ik zou zeggen, je maakt toch zelf de muziek ??? ik zag in de mediamarkt pas zo'n cheesy haardvuur dvd, met knisperend haardvuurgeluid.. probeer het daar eens mee ??? @ EPK, heb geen vriend en nooit echt muziek nodig gehad om met z'n tweetjes 'romantisch' in de stemming te komen. Die spanning hoefde niet gemaakt te worden. Die dan gewoon een lekkere massage of beetje zoenend teasen, doet me veel meer dan een muziekje

14 en dan pfff kom op als je vind dat ik zo jong ben waarom reageer je dan :S ik vraag om liedjes niet om commentaar en als je commentaar hebt moet je maar ergens anders klagen hoor kom op man

ahhh...volgens mij kent hij dit forum nog niet echt...
we zijn hier niet om elkaar te helpen pik...enkel en ALLEEN om elkaar af te zeiken...

ik zou zeggen, je maakt toch zelf de muziek ??? ik zag in de mediamarkt pas zo'n cheesy haardvuur dvd, met knisperend haardvuurgeluid.. probeer het daar eens mee ??? @ EPK, heb geen vriend en nooit echt muziek nodig gehad om met z'n tweetjes 'romantisch' in de stemming te komen. Die spanning hoefde niet gemaakt te worden. Die dan gewoon een lekkere massage of beetje zoenend teasen, doet me veel meer dan een muziekje

+1

En dat eerste idee'tje van je post doet het voor mij ook niet hoor, dat is zowat het foutste dat je kan doen.:roflol: Maar met dit soort muziek heb je vaak niet de stemming die je initieel wou bereiken, dat bedoel ik ermee. ;)

je weet tochh. Wrm zoen je er niet gewoon, zoen er in der nek weet ik veel. Zoek bij haar uit waarvan ze geil wordt

Dat is niet cool, dat is gewoon de waarheid. Vrijheid van meningsuiting. Wel eens van gehoord?

(K)

nooit echt muziek nodig gehad om met z'n tweetjes 'romantisch' in de stemming te komen. Die spanning hoefde niet gemaakt te worden. Die dan gewoon een lekkere massage of beetje zoenend teasen, doet me veel meer dan een muziekje

+1

Sexy Love van Neyo :D

Designated Driver van Slim. Succes met zoeken :P

Terug
Naar boven