XXL Nutrition

lijst snel werkende AS aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

taruantula

Novice
Waardering
0
veel personen hebben mij blijkbaar verkeerd verstaan, dus even een rechtzetting. Ik woog op mijn 18j ongeveer 44 kg. Heb daarna zwaar zitten kuren en woog +/- 3jaar erna maar liefst 78 kg. schoon verdeeld over mijn ganse lichaam. veel mensen herkende mij niet meer. 1 groot nadeel, ik had een enorm opgeblazen hoofd. DUS daarom heftig afgevallen en nu zit ik op ongeveer 65 kg. droog en slechts 11 % vet. Vanaf nu tracht ik enkel nog maar te kuren met snelwerkende anabolen (injecties) om bij te komen maar een opgeblazen uiterlijk te vermijden.

Ik dacht dat de onnozele limieten tot op heden in de steroide sectie toch wel bereikt waren... ???

En leuke mededeling, but your point being? :s

woog op mijn 18j ongeveer 44 kg. Heb daarna zwaar zitten kuren en woog +/- 3jaar erna maar liefst 78 kg.

zo goed is dat niet. als je 44 kg weegt heb je waarschijnlijk een zeer laag vet%. bulken kan je dan makkelijk 2 jaar lang doen zonder te cutten (je bent waarschijnlijk een rasechte ecto) en dan zou je makkelijk 80 kunnen wegen na 80 met een vet% van 12% ofzo. Beetje dom om te gaan kuren .. HEEL dom.

Ik heb geen verstand van kuurtjes enzo, maar ik weet wel wanneer je het evt zou moeten gaan gebruiken.

Tractortje zei:
Ik heb geen verstand van kuurtjes enzo, maar ik weet wel wanneer je het evt zou moeten gaan gebruiken.

iig pas wanneer je natural op een redelijk gewicht zit vindt ik. Ik ben bij 72 kg begonnen met kuren, en ook das nog aan de magere kant. Nu had ik een redelijk laag BF destijds...nl 12% ongeveer.

Ben je dan echt maar 1.50m?

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
hahaha lol. Nee dat was n opmerking van mij.

Dit was m :

Ik mag voor m hopen dat ie geen 1.50 m is, anders issie over n aantal jaren net n vierkant....even groot in de lengte als in de breedte :D

ok maar 44kg bij 1.80 wil ik dan ook wel eens zien........

@taruantula: Hoe groot ben je nu eigenlijk?

the_ur zei:
ok maar 44kg bij 1.80 wil ik dan ook wel eens zien........

Das broodmager....ik heb ooit zon 48 kg gewogen bij n lengte van +/- 1.75.
Ik was 15/16 en had n jaar ieder weekend flink aan de speed gezeten, eten en slapen was er vrijwel niet meer bij.

Je ziet alle ribben...I shit you not!

taruantula zei:
veel personen hebben mij blijkbaar verkeerd verstaan, dus even een rechtzetting. Ik woog op mijn 18j ongeveer 44 kg. Heb daarna zwaar zitten kuren en woog +/- 3jaar erna maar liefst 78 kg. schoon verdeeld over mijn ganse lichaam. veel mensen herkende mij niet meer. 1 groot nadeel, ik had een enorm opgeblazen hoofd. DUS daarom heftig afgevallen en nu zit ik op ongeveer 65 kg. droog en slechts 11 % vet. Vanaf nu tracht ik enkel nog maar te kuren met snelwerkende anabolen (injecties) om bij te komen maar een opgeblazen uiterlijk te vermijden.

Oh my ****ing god!!!!! Sjeeeez! Is dit een geintje? Ga fatsoenlijk eten en groei op een natural manier een paar jaartjes. Voeding, training, rust en kennis van AS in orde? Dan pas aan kuren gaan denken.

Gast als jij 3 jaar goed getraind en gegeten had, dan had je die 78kg (wat meer of minder kan ook natuurlijk) ook wel zonder AS kunnen bereiken.

Sorry, maar ik vind dit dieptriest!

(en voor mensen gaan zeiken.. ik kom van 56-58 kg bij 1.70m af)

• Topic Starter Topic Starter
ik wil dus nog steeds een lijstje aub, dus al de overig gezever ... laat die maar achterwegen. ben ik niks mee. en voor diegene die het toch interesseren, kben 1 m 72

taruantula zei:
ik wil dus nog steeds een lijstje aub, dus al de overig gezever ... laat die maar achterwegen. ben ik niks mee. en voor diegene die het toch interesseren, kben 1 m 72
Waarom denk dat je dat gezever komt ? Het is je eigen keuze natuurlijk maar kan me ook voorstellen dat velen vraagtekens zetten bij je keuze om met jouw gewicht aan de AAS te gaan.

Maar goed zag dat Navy al een reactie had geplaatst, dus als je geluk hebt komt er zo een lijstje aan.

hier is er alvast 1: test prop

zoek de rest zelf maar op....

taruantula zei:

dan niet! suc6 verder !

taruantula zei:
Oei goede raad is gezever. Ja daar ben jij niets mee. Dat lijstje krijg je niet, en start maar geen nieuw topic hierover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven