AndroidHealthClinic

LimeWire Pro geen verbinding!

KoekieMonster

Huge Freak
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
533
Lengte
1m84
Sinds ik LimeWire Pro 5 heb geïnstalleerd krijg ik geen verbinding meer met LimeWire. Er staat continue ''Bezig met verbinden....''

Het gekke is, dat ik wel bestanden (torrents) kan downloaden ??? Terwijl ik probeer in de search balk iets in te tikken, ik geen verbinding krijg.

Strange!!!?

[Link niet meer beschikbaar]

Sinds ik LimeWire Pro 5 heb geïnstalleerd krijg ik geen verbinding meer met LimeWire. Er staat continue ''Bezig met verbinden....''

Het gekke is, dat ik wel bestanden (torrents) kan downloaden ??? Terwijl ik probeer in de search balk iets in te tikken, ik geen verbinding krijg.

Strange!!!?

limewire bestaat toch niet meer, is offline.

lol wie gebruikt dat uberhaupt nog

• Topic Starter Topic Starter
genoeg, nieuwsgroepen,torrents,websites

Ben ook een leek met downloaden en na vele programma's geinstalleerd en gedeinstalleerd te hebben ben ik uiteindelijk bij Shareaza terecht gekomen, werkt prima :)

Haha Limewire oude shit, dit is wel leuk om te lezen:
http://webwereld.nl/nieuws/106132/platenlabels-eisen-75-biljoen-dollar-van-limewire.html

75.000.000.000.000 dollar boete was geeist tegen limewire :D
Rechter Kimba Wood noemt de hoogte van de geëiste schadevergoeding een gepubliceerd standpunt 'absurd' en in strijd met het auteursrecht. De schadevergoeding moet volgens Wood worden beperkt tot één schadebedrag per auteursrechtelijk werk. Anders zou de vergoeding neerkomen op 'meer geld dan de hele muziekindustrie heeft verdiend sinds de uitvinding van de grammofoonplaat'.
haha:D

Terug
Naar boven