XXL Nutrition

Line up Sensation Black

Gaat een hard(core) feestje worden dan:hedbang:

Zijn er toevallig mensen die hun kaartje hebben besteld via ticketonline en voor betaling met bankoverschrijving hebben besteld? het is wel al lang afgeschreven maar nog geen kaartje gezien??? (heb ook geen mail gehad dat er te laat betaald ws of iets dergelijks)

• Topic Starter Topic Starter
krijg je 3 weken voor het feest opgestuurd meen ik?
al is het wel altijd opletten bij id&t

Zijn er toevallig mensen die hun kaartje hebben besteld via ticketonline en voor betaling met bankoverschrijving hebben besteld? het is wel al lang afgeschreven maar nog geen kaartje gezien??? (heb ook geen mail gehad dat er te laat betaald ws of iets dergelijks)

Ja hier het zelfde heb ze gemailed en ze weten nog niet wanneer ze worden verstuurd. :cool: Ff geduld hebben

groetjes danny

De helft is hardcore dj niet verkeerd, nou maar hopen dat het geluid beter is.

Dat wordt stampen, kaartje is al een tijdje geleden bestelt :D

Dat zal een feestje worden , dat was het in iedere geval in belgie al:banana:
Wat heb ik me daar goed gehad zeg...

Ken em ook niet hoor..

ik heb net toevallig gebelt voor defqon zelfde probleem, maar dat duurde langer volgens hun . Als je maar binnen 3 dagen had betaalt was er niks aan de hand

Heb mijn kaartje vandaag in de bus gehad:banana:

• Topic Starter Topic Starter
haha nee niet die, rob gee bedoelde ik

Leg ff uit aub

Wie is wie?

Die gasten die er op meppen een muziekgroep? of security?

ik ga er lekker heeeeeeeeeen !!!

Terug
Naar boven