MuscleMeat

'Lingeriemodel leidde internationaal drugskartel'

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
AMSTERDAM – Het voormalige lingeriemodel Angie Sanselmente Valencia (30) wordt verdacht van het leiden van een drugskartel. De organisatie zou bij wijze van dekmantel bovendien uit alleen maar mooie vrouwen bestaan.

Helemaal waterdicht bleek dat idee alleen niet: een internationaal opsporingsbevel is inmiddels tegen Angie Sanselmente Valencia uitgevaardigd. Daarvan maakten verschillende media dinsdag melding.

Sanselmente Valencia, die onder meer werd uitgeroepen tot Colombia's Queen of Coffee (2000), zou voor haar illegale praktijken alleen gebruik maken van mooie meiden. Als 'gezichten van onschuld' zouden zij de drugs vervoeren tussen Noord-Amerika en Europa.

Van veel van de deelnemende jonge vrouwen wordt gedacht dat zij zelf ook (lingerie)modellen zijn. De meisjes zouden 1300 pond per transport gekregen hebben.
Een 21-jarige die betrapt werd met 55 kilo cocaïne leidde uiteindelijk tot de ontmaskering van Sanselmente Valencia.

Motief

Het motief van Sanselmente Valencia zou niet alleen financieel geweest zijn, maar ook relationeel. De ex van de sexy Colombiaanse zou de Mexicaanse drugsbaron ‘Het Monster’ zijn. Ze zou zijn imperium hebben willen aftroeven met dat van haar.

(Bron:nu.nl)

Die pancake had het goed voor elkaar, alleen maar lekkere wijven voor je hebben werken en nog even dikke munten slaan uit wat poeder verkopen.

Angie Sanselmente Valencia :thumbup:

Daar zou ik wel wat drugs voor willen vervoeren.:wanker:

Vrouw naar mijn hartje :D

wat een lijntje ____________// :lick:

Modellen wereld = blow.

55kg coke smokkelen voor 1300 pond, ik heb drugs smokkelaars echt nooit begrepen....
Een maand gaan werken en heb je even veel verdient....ipv half van je leven achter de cel weg rotten.

wereldvrouw

55kg coke smokkelen voor 1300 pond, ik heb drugs smokkelaars echt nooit begrepen....
Een maand gaan werken en heb je even veel verdient....ipv half van je leven achter de cel weg rotten.

1300pond?:roflol:

een kilo coke alleen al is dik 40000 euro waard:D

voor 1300pond neem je wel verdomd weinig genoegen met de risicos

OT: wijven, geld en coke...the life of Tony Montana:cool:

1300pond?:roflol:

een kilo coke alleen al is dik 40000 euro waard:D

voor 1300pond neem je wel verdomd weinig genoegen met de risicos

OT: wijven, geld en coke...the life of Tony Montana:cool:

hersenloze mensen. Zo was er ook een gast bij ons in de buurt die een zak xtc ging smokkelen naar turkije voor 2000 euro. Hij zit nu gewoon weet ik veel hoeveel jaar vast in turkije, plus boete en zijn nederlandse identiteit kan die waarschijnlijk ook naar fluiten. Echt hoe haal je het in je hoofd :rolleyes:

55k heeft een lekkere straatwaarde..
Ik was allang geboekt naar een onbekende plek en had die shit lekker zelf gehouden en verkocht.

Al sell je het cheap pak je alsnog 1,5m

ik wacht op de film, k?
:popcorn:

Terug
Naar boven