MuscleMeat

linker borst meer spierweefsel?? ''HELP''?!?

jordidanen95

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
oke ik heb me alleen maar hiervoor ff aangemeld...
alvast: ik train niet in een sportschool, ben gewoon sinds vorig jaar ontzettend goed gaan eten en eet geen snoep//ships/frisdrank/fastfood meer.
loop elke dag hard,ga beginne met touwtje springen om nog meer aftevalle...en ik train mn lichaam met vele verschillende thuis work out oefeninge

maar nu komt het.
ik hoorde dat omdat je hart links zit..je linker borst iets groter is, ook ben ik zelfs nog een keer links.

hij is net iets groter maar wat vooral opvalt is '' de buitenkant/zeikant...als ik fanaf mn linker zeikant naar de spiegel kijk...zie ik veel meer spierweefsel

ook lijk ik er dus fanaf de linker zeikant dikker door dan van de rechter...
(trekt dit vanzelf bij???!)

heb ik ook, of het trekt bij of niet. er zijn zoveel mensen die oneven gebouwd zijn en dat heeft met aanhechtingen en gebruik van spier te maken.

zelf valt het je op omdat je er constant naar kijkt en je alleen focust op je slechte punten, anderen is het nooit opgevallen bij mij, net als dat het mij bij anderen ook niet opvalt.

heb t zelfde, gewoon veel los werk doen (dumbels) en concentreren op t knijpen van je spieren. in t begin had ik veel minder 'feel' aan de linkerkant, trekt wel bij.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik doe iets meer met dumbbells bij mn rechter arm..omdat die ook net klein beetje minder is..en ook voor mn rechter borst. (alleen als resultaat dat mn rechte ronderarm weer beter getraint is..agjaa)

ik moet zelf zeggen mn buik en borst enzo zijn behoorlijk hard geworden,nu heb ik gelukkig ook een brede bouw met brede schouders van mezelf. maar ik denk ook hoe meer ik afval hoe meer alles nog strakker getrokken word en vanzelf wel steeds mooier eruit komt te zien

het is wel echt spier allemaal, maar natuurlijk met nog een klein laagje vet eroverheen..

kwam van:82 kilo aan vet..geen spieren
nu:71,overal op mn lichaam spieren ontwikkeld,nog wel wat vet op mn zei en onderbuik...al is het daaronder ook al helemaal hard

Jep, heb ik ook.

Terug
Naar boven