MuscleMeat

Nieuws Linkse allochtoon wil uitkeringstrekkers hard aanpakken

• Topic Starter Topic Starter
Rechts heeft toch ook jarenlang de tijd gehad om het roer om te gooien, waarom deden ze het dan niet?

Dat eeuwige links-rechts gedraai heeft weinig zin, wees blij dat parasieten worden aangepakt. Door links of rechts.

Omdat rechts niet aan de macht kon (mocht) komen, cordon sanitair in België en eigenlijk een pseudo cordon in Nederland. VVD kan ik toch bezwaarlijk rechts noemen in het verleden, nu draaien ze wat bij, maar te laat. En CDA, tja kontdraaiers bereiken nooit wat in de politiek.

Had bij ieder topic in deze sectie geplaatst kunnen worden, maar toevallig wordt het deze.

dus...

precies. veel woorden weinig daden. pvda heeft enorm veel zetels verloren dus misschien gooien ze het nu op een andere boeg om wat zeteltjes te behouden..

• Topic Starter Topic Starter
VVD niet rechts? Dus eigenlijk is alles links in Nederland. Alleen de extreemrechtse Wilders en populist Favorita lonken nog iets naar rechts? You gotta be kidding me.

VVD en CDA hebben in de jaren 80 een rechtse koers gevaren en hebben dat kunststukje herhaald tussen 2002 en 2007. Dat beleid was verre van links.

Maar goed links = slecht en rechts zorgt ten alle tijde voor al het goede in de wereld.

Laatst bewerkt:
Een buitenlander, pvda en "goed" in 1 topic :roflol:

Wat een gelul, dat ze de monarchie maar eens hard aanpakken , dat zijn de grootste parasieten

Nee, bang dat er nog meer linkse allochtonen in de politiek zullen komen.
Het zal er nogal op vooruit gaan dan

:roflol:

dat zei ik jaren geleden al, voordat ik besloot om te emigreren!
:roflol:

fijn dat ze nu ook wakker worden!
;)

Terug
Naar boven