MuscleMeat

Linkse demonstranten wilden Verdonk besmeuren

ik ben niet zo'n links persoon, ben meer rechts..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Links, hmm, zijn dat niet die boomknuffelaars en fort-bezetters?

who gives a ****:zzz: :zzz:

triest links tuig

Extreem links is vele malen gevaarlijker dan extreem rechts is mijn mening. Het probleem is dat het nog onderschat word ook.

Het verzetsleger komt er aan!

extreem links is gevaarlijker. Kijk maar naar Volkert en zijn vriendjes. bOerderijen in de fik zetten omdat ze nertsen fokken terwijl de boer en zijn gezin gewoon thuis is. van extreem links zie je niet veel meer dan een vechtpartijtje hier en daar en zo nu en dan een mars.
Ook tijdens de G8 top over de globalisering enorme ravage aangericht mensen gewond geraakt waaronder agenten die hun werk doen.
Links is gewoon gefrustreerd omdat linkse partijen altijd de reactie zijn op rechts. Vroeger vond de oorspron van de politiek plaats bij de adel, rijke boeren en de kerk. Wat dus al inhoudt dat politiek bedacht is door rechts en links niets meer is dan daar tegenaan schoppen uit frustratie.
Ik ben niet direct rechts maar ik vind dat je moet werken voor je poen en je moet gedragen. 3 x raden welke bevolkingsgroepen je dan tegenaan loopt.

net zoals nu bij de verkiezingscampagne dus. hard tegen alles aanschoppen wat het kabinet heeft gedaan is makkelijker dan zelf beleid uitstippelen.

zoals gisteren een politicus mooi verwoordde: het is makkelijk om overal kritiek op te hebben als je in de oppositie zit,maar het is moeilijker om te moeten schipperen als je aan het roer staat.

extreem links is gevaarlijker. Kijk maar naar Volkert en zijn vriendjes. bOerderijen in de fik zetten omdat ze nertsen fokken terwijl de boer en zijn gezin gewoon thuis is. van extreem links zie je niet veel meer dan een vechtpartijtje hier en daar en zo nu en dan een mars.
Ook tijdens de G8 top over de globalisering enorme ravage aangericht mensen gewond geraakt waaronder agenten die hun werk doen.
Links is gewoon gefrustreerd omdat linkse partijen altijd de reactie zijn op rechts. Vroeger vond de oorspron van de politiek plaats bij de adel, rijke boeren en de kerk. Wat dus al inhoudt dat politiek bedacht is door rechts en links niets meer is dan daar tegenaan schoppen uit frustratie.
Ik ben niet direct rechts maar ik vind dat je moet werken voor je poen en je moet gedragen. 3 x raden welke bevolkingsgroepen je dan tegenaan loopt.
:rolleyes:
Ja hoor spuit elf door de bocht een vriend van me 100% blank loopt ook zo slap te lullen, is tegen buitenlanders. Maar die mafkees is dus kanloos werkloos.

Ja hoor alle links mensen leven op een WW, ga eens wat doen met je leven.

:rolleyes:
Ja hoor spuit elf door de bocht een vriend van me 100% blank loopt ook zo slap te lullen, is tegen buitenlanders. Maar die mafkees is dus kanloos werkloos.

Ja hoor alle links mensen leven op een WW, ga eens wat doen met je leven.

Ja hoor ik durf te beweren dat meer linkse mensen een uitkering hebben dan rechtse mensen. Dat jij nu toevallig iemand kent big deal. Haal je hoofd maar uit het zand.
De enige rechtse mensen met een uitkering zijn moslim fundementalisten.
Ik ben niet tegen buitenlanders "an sich" maar tegen mensen die niet werken dus die vriend van jou is ook een loser 1e klas.

ik zie mezelf ook als links denkende bomenknuffelaar met een zwak voor fortbezetters.

ik werk voor mn centen, soms hard en altijd onregelmatig. Ik heb een hekel aan mensen die met een uitkering op hun luie reet zitten terwijl ze best kunnen werken. Ik woon in een voor 85% autochtone wijk, met een kenonne hoge werkeloosheid. Ik hoef weinig mensen te vragen hier wat ze stemmen...
SP of PvdA zal het niet zijn. Dat de enige rechtse mensen met een uitkering moslim fundi's zijn, vind ik pers ook wat kop in het zanderig.

Extreem links en linksdenkenden vormen overigens een wereld van verschil. Ik vond het taarten gooien altijd wel ludiek eigenlijk, maar goed een grap is maar even leuk en nu hebben we het wel gezien.

extreem links en extreem rechts zijn beiden verfoeilijk. punt. Het één is niet slechter dan de ander, beide gebaseerd op een totaal gebrek aan rationele redevoering.

ik zie mezelf ook als links denkende bomenknuffelaar met een zwak voor fortbezetters.

ik werk voor mn centen, soms hard en altijd onregelmatig. Ik heb een hekel aan mensen die met een uitkering op hun luie reet zitten terwijl ze best kunnen werken. Ik woon in een voor 85% autochtone wijk, met een kenonne hoge werkeloosheid. Ik hoef weinig mensen te vragen hier wat ze stemmen...
SP of PvdA zal het niet zijn. Dat de enige rechtse mensen met een uitkering moslim fundi's zijn, vind ik pers ook wat kop in het zanderig.

Extreem links en linksdenkenden vormen overigens een wereld van verschil. Ik vond het taarten gooien altijd wel ludiek eigenlijk, maar goed een grap is maar even leuk en nu hebben we het wel gezien.

extreem links en extreem rechts zijn beiden verfoeilijk. punt. Het één is niet slechter dan de ander, beide gebaseerd op een totaal gebrek aan rationele redevoering.

klopt extreem is erg extreem, ik stem vvd wat ik een rechts georienteerde partij vind.Mijn 2e keus zou SP zijn. Mijn flauwe voorbeeldje over de uitkering van fundementalisten was wellicht misplaatst.
Mijn punt is dat het kennen van een persoon niet je beeld van een complete beschaving mag bepalen. Ik ben opgegroeid in zuilen en ons gezin is daar letterlijk weggepest door marrokaans families die ons huis liever in de handen van familie zag dan van ons. Dit heeft er wel voor gezorgd dat ik bevoorooredeeld ben geraakt. maar met de Marrokaans collega's op mijn werk lig ik vaak in een deuk. Tegen hen zeg ik diezelfde dingen als hier ik ga in discussie met mensen en walg van geweld. Extreem links en rechts zijn niet al te sterk in discussieren maar oren dicht voor argumenten en maar roepen waarom je gelijk hebt..

haha, extreem rechts is gevaarlijker, kijk maar naar hitler, mussolini, Franco,...

alles met "extreem" er in kan gevaarlijk zijn.
In dit verhaaltje; ik heb liever zo'n clown achter me met een taart, dan een rechtse skinhead met een matrak!

Terug
Naar boven