MuscleMeat

Linux XGL

:roflol: waneer die de microfoon weg stoot :D

allemaal overstappen nr linux!

dat is alleen voor de touchscreen dingen, maar de visuele effecten zelf werken zonder dat touchscreen en het is wel sjiek (jaja heb het net geinstaleerd :D)

Linux rules zowiezo....touchscreen of niet.

Windows systems zijn lame & omslagtig.

geef mij maar gewoon commandline mode, gui's kan iedere sjaak mee overweg, en maken je systeem alleen maar traag, bash ftw :hedbang:

lol, daar heb je een punt, maar laten we eerlijk zijn, met 512mb heb je eigenlijk genoeg als je alleen maar tekstverwerking doet en hoeveel kost dat? 40 euro ofzo? Dan liever 40 euros betalen dan een commandline ;)
trouwens linux is nog veel commandline.
EDIT: geef mij toch maar de csh ipv bash :p

Laatst bewerkt:
Dat aanraakscherm vind ik wel cool, maar die wiebelende schermpjes doen me denken aan een breezer-ananas.

whaha commandline fetishisten. :D

altijd mooi. Ben zelf ook wel van de GUI overigens, al kan je idd onwijs snel leren werken met de commandline.
Linux is idd een prachtsysteem, maar om echt brede aftrek te vinden zal de algemene ondersteuning voor en door hardware/software fabrikanten een stuk beter moeten. Ook al zal een linuxfreak zeggen dat het niet zo is.

Heb zelf met Ubuntu,RedHat en SuSe geexperimenteerd. Ubuntu was aardig tof en verreweg de makkelijkste overigens.

kan je op linux wel gewone exe bestanden draaien??

lol, daar heb je een punt, maar laten we eerlijk zijn, met 512mb heb je eigenlijk genoeg als je alleen maar tekstverwerking doet en hoeveel kost dat? 40 euro ofzo? Dan liever 40 euros betalen dan een commandline ;)
trouwens linux is nog veel commandline.
EDIT: geef mij toch maar de csh ipv bash :p
Sure, maar wordt lastig als je een oude laptop hebt, moeilijk/soms zelfs onmogelijk om daar wat extra geheugen in te dumpen, ik heb hier een laptop met 64 mb geheugen, maar werkt als een tierelier(redhat7.3).

grappig trouwens dat hier linux gebruikers zijn op een forum als deze ;)

kan je op linux wel gewone exe bestanden draaien??

Nope, exe bestanden zijn windows executables.

Je kan het wel als je wine installeert, een windows emulator onder linux. Met wine kan je ook office, photoshop en dergelijke draaien.

grappig trouwens dat hier linux gebruikers zijn op een forum als deze ;)

Bwa, 'k denk dat hier wel een aantal mensen in de IT sector zitten.
Is ideaal, 's avonds trainen en overdag uitrusten en eten voor de computer ;)

ik ben erg gehecht aan al die exe dingetjes heb al allemaal programmas voor windows. is het dan aan te raden of niet?

ik ben erg gehecht aan al die exe dingetjes heb al allemaal programmas voor windows. is het dan aan te raden of niet?
Heb persoonlijk nog nooit wine gebruikt, maar hoorde dat er wel veel fouten kunnen optreden, verder lijkt mij dat de applicaties trager draaien, omdat er een extra 'vertaalslag' zal moeten worden gemaakt.
Je kan natuurlijk ook een dualboot machine maken, kun je meerdere OS-en op een pc draaien.

Heb persoonlijk nog nooit wine gebruikt, maar hoorde dat er wel veel fouten kunnen optreden, verder lijkt mij dat de applicaties trager draaien, omdat er een extra 'vertaalslag' zal moeten worden gemaakt.
Je kan natuurlijk ook een dualboot machine maken, kun je meerdere OS-en op een pc draaien.

jep, heb ik ook, is handig.
Maar goed, welke programmas je dan ook gebruikt, weinig daarvan zullen geen linux variant hebben.

Nope, exe bestanden zijn windows executables.

Je kan het wel als je wine installeert, een windows emulator onder linux. Met wine kan je ook office, photoshop en dergelijke draaien.

Bwa, 'k denk dat hier wel een aantal mensen in de IT sector zitten.
Is ideaal, 's avonds trainen en overdag uitrusten en eten voor de computer ;)
wine is not a emulator :)

Terug
Naar boven