calcification
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 216
Vetjes 
[googlevideo]6313613059572588466&q=linux+xgl[/googlevideo]

[googlevideo]6313613059572588466&q=linux+xgl[/googlevideo]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Linux rules zowiezo....touchscreen of niet.
Windows systems zijn lame & omslagtig.

leg dat maar es uit aan opoegeef mij maar gewoon commandline mode, gui's kan iedere sjaak mee overweg, en maken je systeem alleen maar traag, bash ftw![]()

Sure, maar wordt lastig als je een oude laptop hebt, moeilijk/soms zelfs onmogelijk om daar wat extra geheugen in te dumpen, ik heb hier een laptop met 64 mb geheugen, maar werkt als een tierelier(redhat7.3).lol, daar heb je een punt, maar laten we eerlijk zijn, met 512mb heb je eigenlijk genoeg als je alleen maar tekstverwerking doet en hoeveel kost dat? 40 euro ofzo? Dan liever 40 euros betalen dan een commandline
trouwens linux is nog veel commandline.
EDIT: geef mij toch maar de csh ipv bash![]()

grappig trouwens dat hier linux gebruikers zijn op een forum als deze![]()

Heb persoonlijk nog nooit wine gebruikt, maar hoorde dat er wel veel fouten kunnen optreden, verder lijkt mij dat de applicaties trager draaien, omdat er een extra 'vertaalslag' zal moeten worden gemaakt.ik ben erg gehecht aan al die exe dingetjes heb al allemaal programmas voor windows. is het dan aan te raden of niet?
Heb persoonlijk nog nooit wine gebruikt, maar hoorde dat er wel veel fouten kunnen optreden, verder lijkt mij dat de applicaties trager draaien, omdat er een extra 'vertaalslag' zal moeten worden gemaakt.
Je kan natuurlijk ook een dualboot machine maken, kun je meerdere OS-en op een pc draaien.
wine is not a emulatorNope, exe bestanden zijn windows executables.
Je kan het wel als je wine installeert, een windows emulator onder linux. Met wine kan je ook office, photoshop en dergelijke draaien.
Bwa, 'k denk dat hier wel een aantal mensen in de IT sector zitten.
Is ideaal, 's avonds trainen en overdag uitrusten en eten voor de computer![]()

is idd zo, en het meeste is ook nog eens open source, fantastisch gewoon dat je in de code kunt duiken en het programma kan aanpassen.jep, heb ik ook, is handig.
Maar goed, welke programmas je dan ook gebruikt, weinig daarvan zullen geen linux variant hebben.
ze kunnen me nog meer zeggen