MuscleMeat

Linux XGL

is idd zo, en het meeste is ook nog eens open source, fantastisch gewoon dat je in de code kunt duiken en het programma kan aanpassen.
Scheelt ook nog eens een hoop reverse engineering. ;)

ze kunnen me nog meer zeggen ;)

mja zover ben ik nog ni van aanpassen,gewoon te lui. :)

ik vraag mij af, is het eigenlijk nodig een antivirus ofzo te hebben in linux?
Ik heb er geen en het werkt goed maja...

mja zover ben ik nog ni van aanpassen,gewoon te lui. :)

ik vraag mij af, is het eigenlijk nodig een antivirus ofzo te hebben in linux?
Ik heb er geen en het werkt goed maja...
Verreweg het overgrote deel van de virussen en andere bende wordt voor windows geschreven, vrij logisch de meeste sjaakies die aan het surfen zijn gebruiken immers windows.
Het enigste waar je echt voor moet oppassen bij het gebruik van linux/unix/bsd zijn rootkits.
Er is wel antivirus linux software die windows virussen herkent, maar dit is meer bedoeld voor mailservers.

@ TS je wil overigens beryl hebben en niet XGL, download ubuntu feisty and live happy ;)

Emulator of niet?

Volgens de ontwerpers kan Wine geen emulator genoemd worden. Deze stelling veroorzaakt op internet vaak lange discussies. De ontwerpers definiëren een emulator namelijk als een virtuele machine en aangezien Wine geen virtuele machine is is het dus geen emulator. Indien we echter een iets ruimere definitie van emulatie nemen, bijvoorbeeld "het simuleren van een omgeving bovenop een bestaande omgeving", dan kan Wine wel een emulator worden genoemd.

Bron: wikipedia

Maar je hebt inderdaad wel gelijk!
:D

Emulator of niet?

Volgens de ontwerpers kan Wine geen emulator genoemd worden. Deze stelling veroorzaakt op internet vaak lange discussies. De ontwerpers definiëren een emulator namelijk als een virtuele machine en aangezien Wine geen virtuele machine is is het dus geen emulator. Indien we echter een iets ruimere definitie van emulatie nemen, bijvoorbeeld "het simuleren van een omgeving bovenop een bestaande omgeving", dan kan Wine wel een emulator worden genoemd.

Bron: wikipedia

Maar je hebt inderdaad wel gelijk!
:D

lol :)

Terug
Naar boven