AndroidHealthClinic

Lionel Messi knalt bal op Madrileense supporters

Bezoekers in dit topic

Nee dat valt wel mee, ben heel mn leven al pro-madrid geweest. Maar ook hoe hij voor geel vroeg in de wedstrijd.. word ik echt chaggy van :mad: Sowieso van heel dat barca dat met 10 man om een kaart vraagt na elke overtreding. Zeer storend :mad:

Nee Ronaldo die bij elke scheet om een kaart of een vrije bal zeurt is niet storend!
 
Pak de bal en speel verder,
gezever altijd
 
Nee Ronaldo die bij elke scheet om een kaart of een vrije bal zeurt is niet storend!

Wut? Ik kijk alle wedstrijden van madrid, nooit gezien.
Die kerel wordt, zovaak en hard geteld dat het niet meer bij te houden is.

Heb je beelden dan?
 
Als je een voetbalfan bent, en je klaagt over Lionel Messi, dan ben je niet goed bij je hoofd.
 
Als je een voetbalfan bent, en je klaagt over Lionel Messi, dan ben je niet goed bij je hoofd.

heb je gelijk in ,maar heb de match zelf volledig live gezien op tv, en vond zn trap in het publiek er toch ook wat over, verwondert me trouwens v Messi dat hij zich tot zulk een reaktie laat verleiden.. stel je voor dat daar een kind van 6 staat dat die bal keihard (want dat was ie) op zn gezicht krijgt..
 
heb je gelijk in ,maar heb de match zelf volledig live gezien op tv, en vond zn trap in het publiek er toch ook wat over, verwondert me trouwens v Messi dat hij zich tot zulk een reaktie laat verleiden.. stel je voor dat daar een kind van 6 staat dat die bal keihard (want dat was ie) op zn gezicht krijgt..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
heb je gelijk in ,maar heb de match zelf volledig live gezien op tv, en vond zn trap in het publiek er toch ook wat over, verwondert me trouwens v Messi dat hij zich tot zulk een reaktie laat verleiden.. stel je voor dat daar een kind van 6 staat dat die bal keihard (want dat was ie) op zn gezicht krijgt..

Lijkt me dat hij op de boarding richtte. En als die bal in het gezicht van een zes-jarige was beland had ik natuurlijk keihard gelachen.
 
Ik ben hierin ook niet geheel onpartijdig daar ben ik eerlijk over :roflol:
Maargoed - c. ronaldo evenveel goals als messi in de spaanse league en daar je niemand iets over zeggen, slaat nergens over, bovendien was die penalty van messi echt pauper vergeleken met de klasse van c. ronaldo's zijn schot.

Haha , in de league is het ofwel gelijk of 1 in het voordeel van messi. In totaal is het 49 voor messi en 41 voor ronaldo. Jammer genoeg voor ronaldo heeft hij ong 10 pogingen per wedstrijd nodig om te scoren. Als je dan toch over 'klasse' goals wilt praten , kijk dan eens naar alle goals van messi in vergelijking met die van ronaldo. Zal je snel zijn hoeveel doelpunten ronaldo gekregen heeft , bv de laatste twee in the Champions League.

Ja , ronaldo is de beste speler van de wereld. Messi is gewoon niet van deze wereld.
 
Lekker voor ze, een beetje het godenkind lopen provoceren.
 
hij schiet de bal in het publiek
so what - huilebalken al die voetballers
 
En de supporters nog het hardst.
 
dit zal vanavond wel afgestraft worden in valencia
 
Back
Naar boven