XXL Nutrition

Lipostabil

manjo

Novice
Waardering
0
Nou nadat ik al 4 jaar train en meedere malen rond de 10% vet heb gezeten en daarbij nog steeds vet ben op mijn onderbuik heb ik eens rond zitten kijken naar lipostabil. Ik allemaal dingen over chemische en een natuurlijke variant ik zou graag wat meet info hierover willen zouden jullie mij op weg kunnen helpen

Cardio en train echt genoeg het gaat gewoon niet weg misschien te laat in me leven begonnen met trainen!!!!!!!!!

Trek het keertje door tot de 6% oid.
Kijken wat er dan gebeurd.

biafra????????

IKKE zei:
Trek het keertje door tot de 6% oid.
Kijken wat er dan gebeurd.

ik heb het ook hoor 8% is voor mij echt de max. als ik verder doorga verlies ik zoveel massa dat is zonde..

Probeer anders even je eten aan te passen dus zuivel eruit en kijk of je dan minder vocht vasthoud bij je buikstreek.

Maar lipo kan ook nog gewoon hoor:D

IKKE zei:
Probeer anders even je eten aan te passen dus zuivel eruit en kijk of je dan minder vocht vasthoud bij je buikstreek.

Maar lipo kan ook nog gewoon hoor:D

Zou dat verstandig zijn om lip te gebruiken met een % van 10%.

Je moet wel zeker weten dat er genoeg vet op je buikstreek zit.

Lipo is in principe alleen maar bedoeld voor het Losmaken van het oudste vet/hardnekkig vet.
Dus wat er als laatste overblijft en niet weg wilt
Om die plekken te zien met je zoiezo dus al lager bf hebben.

• Topic Starter Topic Starter
IKKE zei:
Lipo is in principe alleen maar bedoeld voor het Losmaken van het oudste vet/hardnekkig vet.
Dus wat er als laatste overblijft en niet weg wilt
Om die plekken te zien met je zoiezo dus al lager bf hebben.

Kijk hier heb ik wat aan dus in feite klopt het wel een beetje wat ik zeg want is moeilijk demotiverend dat ik elke keer maar op me eten let en overal snel afval behalve op me onderbuik

Ga wel lipo proberen als dat vet zacht is kan ik het er weer af cardioen. ZOu iemand ook kunnen vertellen hoe vaak je moet gebruiken ik lees hierverschillende dingen over sommige een keer per week zag ook mensen die dit vaker deden en andere weer een keer in de 3 a 4 weken.
Ik zag ook bij iemand die dit al gebruikt had dat die 50Ml voor de eerste kker gebruikte in de onderbuik. En ik zie ook dingen staan over gemische en de natuurlijke varaint. Zou iemand me hier wat over kunnen vertellen en de bijwerkingen kan ook via PM.

Zou wel 2 weken tussen laten:D
Dan zijn de bulten ervan pas helemaal weg.

wat is biafra :scratch: ???

Lipo is vooral uitproberen, je kunt lipo krijgen van een UGlab bijvoorbeeld golden gear, er is echter ook heel eenvoudig lipo in duitsland bij de apotheek te halen, dit is geen synthetische maar natuurlijke lipo.
De doseringen kunnen enorm verschillen, er zullen mensen zijn die 40 ml per keer aankunnen, dit is natuurlijk ook sterk afhankelijk van het te behandelen gebied.
Je kunt veel per injectie injecteren of weinig, de werking verschilt per persoon. Je kunt 2 tot 5 plaatsen injecteren met een spuitje naar mijn mening.(hiermee bedoel hoeveel injecties je uit een spuitje van 1 ml haalt)
Ook kan het per persoon verschillen wat het beste werkt, veel-soms, weinig-vaak, hier heb ik het over de hoeveelheid en de ruimte tussen de volgende keer injecteren, dit moet je ook zelf proberen te achterhalen.
Ik zou minstens 1 beter waarschijnlijk 2 weken wachten tot de volgende keer.
per keer injecteren? Misschien verstandig om niet meteen te hoog in te zetten.
Misschien 20 / 25 ml zijn toch al 4 / 5 5ml vials, dus als je die in een 1 ml insuline spuitje duwt zit je op zo'n 25 spuitjes waarmee je per spuit zo'n 3 keer spuit, zit je toch al snel op 60 injecties.........

Terug
Naar boven