Lipo is vooral uitproberen, je kunt lipo krijgen van een UGlab bijvoorbeeld golden gear, er is echter ook heel eenvoudig lipo in duitsland bij de apotheek te halen, dit is geen synthetische maar natuurlijke lipo.
De doseringen kunnen enorm verschillen, er zullen mensen zijn die 40 ml per keer aankunnen, dit is natuurlijk ook sterk afhankelijk van het te behandelen gebied.
Je kunt veel per injectie injecteren of weinig, de werking verschilt per persoon. Je kunt 2 tot 5 plaatsen injecteren met een spuitje naar mijn mening.(hiermee bedoel hoeveel injecties je uit een spuitje van 1 ml haalt)
Ook kan het per persoon verschillen wat het beste werkt, veel-soms, weinig-vaak, hier heb ik het over de hoeveelheid en de ruimte tussen de volgende keer injecteren, dit moet je ook zelf proberen te achterhalen.
Ik zou minstens 1 beter waarschijnlijk 2 weken wachten tot de volgende keer.
per keer injecteren? Misschien verstandig om niet meteen te hoog in te zetten.
Misschien 20 / 25 ml zijn toch al 4 / 5 5ml vials, dus als je die in een 1 ml insuline spuitje duwt zit je op zo'n 25 spuitjes waarmee je per spuit zo'n 3 keer spuit, zit je toch al snel op 60 injecties.........