XXL Nutrition

Lipostabil

volgens mij is het na afgelopen april niet meer vrij verkrijgbaar in Duitsl. (ampullen) of iemand moet nog een adres weten. Is het in Frankrijk toevallig nog wel beschikbaar? (moet nog op vakantie) anyone?

ik weet het niet meer precies maar volgens mij heb ik of in maart of in april nog een bezoek aan de apotheek daar gebracht.......
Ik kan me niet voorstelen dat ze dat niet mer verkopen in duitsland, de eigenlijke werking van het product is namelijk om je aders schoner te maken, beetje gek dat ze dat uit de handel nemen, ik weet wel dat het bij tijd en wijle niet zo goed verkrijgbaar is ivm verkrijgbaarheid van grondstoffen voor de productie.

Ik ga af op andere postings en dat je online het sinds kort ook niet meer zonder recept in Dtsl. kan bestellen bij een net aphotheek.
(tabletten zijn nog wel vrij) . Flink Balen!

ja maar met die pillen kun je toch niet plaatselijk vetverbranden. wat doen die pillen eigenlijk dan?

pillen doen hetzelfde als de injects in principe dan(schoon krijgen van aders), de pillen kun je echter niet injecteren daarom heb je daar als bb dan ook vrij weinig aan op het gebied van vetverlies.
Ik zal komende week wel eens bij de apotheek hier net over de grens gaan vragen, ik weet dat het vorig jaar zomer van mei tot augustus september ook niet meer leverbaar was door dat grondstof verhaal waar ik al eerder over gesproken heb, jullie horen het wel.

• Topic Starter Topic Starter
bossie zei:
pillen doen hetzelfde als de injects in principe dan(schoon krijgen van aders), de pillen kun je echter niet injecteren daarom heb je daar als bb dan ook vrij weinig aan op het gebied van vetverlies.
Ik zal komende week wel eens bij de apotheek hier net over de grens gaan vragen, ik weet dat het vorig jaar zomer van mei tot augustus september ook niet meer leverbaar was door dat grondstof verhaal waar ik al eerder over gesproken heb, jullie horen het wel.

Kijk dank je wel voor het duidelijk verhaal!!!!!!!!! Was opz oek naar de nartuurlijke variant is alleen moeilijk te verkrijen

ik zit er ook aan te denken om het te halen maar eerst nog wat meer cardio en dieeten. Ik denk mijn dieet nog een week of 4 doortrekken en het max. er uit halen en dan de lipostabil mocht ik het nog nodig hebben.

als je het dan nog nodig mocht hebben, ben je naar mijn mening te laat/te ver in je cut om nog echt nut van lipostabil te hebben.
Waarom: je moet het een aantal keren herhalen en als je een beetje fatsoenlijke dosis injecteert heb je al snel 2 weken rust tussen de sessies. Als jij nog een week of vier langer met je dieet doorgaat(ik weer niet hoe lang je al in de cut bent), en dan nog eens min 8 weken (dus ongeveer 4 injectie sessie lipo) met lipo waarbij je ook nog steeds in de cut bent.....ja nouja de keus is aan jou maar ik denk dat het dan een erg lang verhaal zal worden.

bossie zei:
als je het dan nog nodig mocht hebben, ben je naar mijn mening te laat/te ver in je cut om nog echt nut van lipostabil te hebben.
Waarom: je moet het een aantal keren herhalen en als je een beetje fatsoenlijke dosis injecteert heb je al snel 2 weken rust tussen de sessies. Als jij nog een week of vier langer met je dieet doorgaat(ik weer niet hoe lang je al in de cut bent), en dan nog eens min 8 weken (dus ongeveer 4 injectie sessie lipo) met lipo waarbij je ook nog steeds in de cut bent.....ja nouja de keus is aan jou maar ik denk dat het dan een erg lang verhaal zal worden.

Ik kan ook voor de easy way out kiezen en nu beginnen met spuiten maar dan spuit ik misschien vet weg dat ik er door cardio en dieet ook wel afkrijg denk ik dan. Alleen het hardnekkige wat ik niet weg krijg wil ik dat weg proberen te krijgen voor de lipo. Ik heb geen haast dus het mag best wat langer duren.

Maaaar.. als ik de lovehandels neem bijv. en ik neem in week 1 de linker, week 2 de rechter, week 3 weer de linker en week 4 de rechter weer dan zit er per gebied 2 weken tussen, dat kan toch wel?

vd week nog in duitsl. geweest en gevraagd bij 5 verschillende apotheken, antwoord: NUR AUF RECEPT!

Terug
Naar boven