MuscleMeat

Lipostabil

Duitsland bro, maar zoals je zegt alleen op recept..

Hahaha, alsof het moeilijk is, wat lokken jullie toch uit?

Bedoel er niets mee Kris, vind het wel leuk!

Duitsland is het nm nog vollop te krijgen.

Hmmmm...waar dan? Ik kan het nergens vinden, tenzij op recept, wat ik niet heb natuurlijk :(

Neem toch gewoon GG ?

Die van GG heb ik ook geen problemen mee, werkt ook best

GG werkt bij mij perfect,zie mijn update van vandaag

ik heb twee keer lipostabil gebruikt en niet weinig. heeft niets geholpen. een overschat produkt. zeker als je het zelf doet.

Alles hangt af van je cardio en dieet en het werk puur op k*t plekjes.
Je valt zonder cardio en een goed dieet geen **** af

Lipostabil moet je vrij lang gebruiken voor een optimaal effect heb ik begrepen en het zorgt voor een vervelende sides.
Wat ik me afvraag is of je met 2 a 3 iu GH/dag voor dezelfde tijd niet beter af bent?

Is zomaar een hersenspinsel, heb er namelijk geen ervaring mee :)

15% van de gebruikers is non responder.Resultaat is dus niet altijd gegarandeerd

ik was in die periode (op 8 weken tijd) 8 kg afgevallen. op het gemak 1 kg per week. maar vetverlies was niet op de plaats waar ik de lipostabil had gezet. ja, een beetje omdat ik overal vermagerd was. cardio en voeding waren toen optimaal om af te vallen. dat was in orde. het heeft bij mij niet gewerkt. dat kan ik met zekerheid zeggen.

Lipostabil moet je vrij lang gebruiken voor een optimaal effect heb ik begrepen en het zorgt voor een vervelende sides.
Wat ik me afvraag is of je met 2 a 3 iu GH/dag voor dezelfde tijd niet beter af bent?

Is zomaar een hersenspinsel, heb er namelijk geen ervaring mee :)

Beiden is leuk :D

Terug
Naar boven