XXL Nutrition

LL cool J

Gast heeft een mooi lichaam, muziek vindt ik ook niet wat.

Hij heeft gebruikt?? Waarom dat in hemelsnaam.. denk dat hij beter eerst zijn uiterste eruit had kunnen halen alovorens een kuur te beginnen.

hij ziet er idd erg goed uit! hij was altijd al aardig breed maar ik schrok er gewoon van hoe groot die eigelijk was in die clip samen met j.lo!

Waarom denken een hoop mensen dat hij gebruikt? Hij is in de loop der jaren langzaam steeds wat breder geworden (en was al redelijk stevig toen hij 17 was). Ik zie echt niet in hoe je voor zo'n lichaam hoeft te gebruiken.

Wat van zn muziek heb ik trouwens nu aanstaan. :) Going' back to Cali. De ouwe shizzle is wel aardig.

Mijn broer heeft nog een oude LP van hem thuis liggen van eind jaren tachtig. Zelf heb noge een paar cd´s. In de die periode heeft hij zijn beste muziek gemaakt vind ik.

Ik hem nog een keer gezien in Paradiso samen met Cypress Hill. In die tijd ben oook naar een aantal rapconcerten geweest van Public Enemy, Ice Cube, Ice T, N.W.A., Big Daddy Kane, Mantronix (de voorlopers van The Prodigy) etc. Was heel vet :)

Tegenwoordig is de rap niet best. Clip is belangrijker en de muziek is klote. Zolang het maar vloekt en leuk uitziet. Dat zuigt.

Die gozer traint al heel lang van 18e volgens mij al.
Hip hop is zeker niks meer zoals het vroeger was maar underground is wel steeds der jaren sterker geworden.
Planet Asia
Rasco
Atmosphere
Ill bil
Edan
Braintax

Die gozer traint al heel lang van 18e volgens mij al.
Hip hop is zeker niks meer zoals het vroeger was maar underground is wel steeds der jaren sterker geworden.
Planet Asia
Rasco
Atmosphere
Ill bil
Edan
Braintax

• Topic Starter Topic Starter
Emile zei:
Ik hem nog een keer gezien in Paradiso samen met Cypress Hill. In die tijd ben oook naar een aantal rapconcerten geweest van Public Enemy, Ice Cube, Ice T, N.W.A., Big Daddy Kane, Mantronix (de voorlopers van The Prodigy) etc. Was heel vet :)

Tegenwoordig is de rap niet best. Clip is belangrijker en de muziek is klote. Zolang het maar vloekt en leuk uitziet. Dat zuigt.

hier ga ik helemaal mee akkoord, al ben ik net 18 geworden en heb ik eigenlijk die echte old-skool periode niet meegemaakt, toch vind ik dat die oude shizzle veel beter is dan huidige "hiphop"
het gaat echt nog maar over 1 ding, en wel omdat het simpelweg verkoopt...

tegenwoordig vind ik non phixion, talib kweli & royce echt top maar het probleem is dat sommige echte 'underground talenten' de laatste tijd ook zijn gaan beseffen dat het heel wat meer opbrengt om commercieel te gaan en gewoon de golf te volgen

Kerel is enormm breed. Heeft ook een tijd gehad dat ie beetje dik was.
Ik vind 50 mooier breed.

Terug
Naar boven