MuscleMeat

Log cycle LGD-4033 & MK-677

Bezoekers in dit topic

VinnieNL

Novice
Lid geworden
22 okt 2017
Berichten
6
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Beste DBBers,


Ik heb besloten om mijn SARM cycle te gaan loggen, ik heb vorige week de MK677 en LGD4033 besteld van mijn nieuwe leverancier en heb ze vandaag binnen gekregen. Vanaf morgen ga ik dus beginnen met mijn cycle, ik ben erg benieuwd naar hoe het uit gaat pakken.

Mijn kuur ziet er als volgt uit:

Week 1-8 LGD-4033 10mg

Week 1-16 MK-677 20mg

De MK-677 ga ik zo lang mogelijk door laten lopen om zo lang mogelijk het effect te houden.

Op dit moment ben ik 180cm, 80kg met een bf van ongeveer 13-14%. Mijn doel is om zo veel mogelijk massa aan te komen tijdens deze kuur, en vervolgens hierna een tijdje off met mogelijk een PCT.


Ik ga het proberen zo gedetailleerd mogelijk voor jullie allemaal bij te houden. Als er vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik ze graag van jullie!
 
In!

Ben benieuwd naar de resultaten hiervan, gebruik momenteel zelf MK-677 en heb in het verleden LGD geprobeerd. Waarom had je niet voor RAD140 gekozen? Schijnt ook een goeie gainer te zijn. In iedergeval succes!
 
Goed luck! Ik ben momenteel met LGD-4033 bezig.
 
Update:

Vandaag zit ik op mijn 3e dag van mijn LGD + MK-677 cycle. Heb de MK-677 voor bedtijd genomen omdat iemand dat mij aanraade. Zijn andere mensen die het sochtends doen? Ik hoorde namelijk dat mensen veel honger kregen en moe werden als ze het sochtends namen, dus vandaar. Vandaag Chest + Tri's gedaan en de workout ging echt super goed, had veel energie en de pump was echt INSANE. Weet niet of dit komt door de MK of LGD maar het was echt lekker. Voorderest voel ik niet veel anders behalve dat het lekker ging in de gym.

Gewicht: 80,2KG vanochtend lege maag
 
In!

Ben benieuwd naar de resultaten hiervan, gebruik momenteel zelf MK-677 en heb in het verleden LGD geprobeerd. Waarom had je niet voor RAD140 gekozen? Schijnt ook een goeie gainer te zijn. In iedergeval succes!
Ik kon meer informatie vinden over LGD + MK dan over RAD140 wil het zeker nog wel een keertje gebruiken, eventueel voor in de toekomst..
 
Back
Naar boven