XXL Nutrition

Log Test-E Only 10 weken 500mg (week 7)

vinnie90

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Doe een kuur van Testosteron enanthaat only

w1-10 Testosteron enanthaat 500mg per week
w12-15 Nolvadex 2w 40mg pd 1w 20mg pd

zit in week 7 (nog 3 weken te gaan)

Gains: van 95kg naar 101,5kg

Wat is je vetpercentage nu?

• Topic Starter Topic Starter

vrienden van mij hebben zelfde gedaan en hebben naar eigen zeggen alles kunnen behouden dus wel netjes
als volgende kuur ga ik winny 6weken en test-e 12weken Met hcg doen, voorbeeld: http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/test-e-500-mg-ew-winstrol-kickstart-361913/index18.html

(hij heeft het egt heel netjes gedaan zon 14 kg aan gains!)

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Nogsteeds 16% vp zoals in mn profiel staat, dus nee ;)

vrienden van mij hebben zelfde gedaan en hebben naar eigen zeggen alles kunnen behouden dus wel netjes
als volgende kuur ga ik winny 6weken en test-e 12weken Met hcg doen, voorbeeld: http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/test-e-500-mg-ew-winstrol-kickstart-361913/index18.html

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

BBambition woog 76kg bij een lengte van 1.80. De eerste 10kg had ook wel gelukt met een goed voedingsschema.
Hou er wel rekening mee dat er bij jou ook nog wel wat vocht en vet gains bij zitten. Je vp is immers nog steeds hetzelfde terwijl je massa gestegen is. Probeer zo schoon mogelijk te blijven eten.
Alles behouden na een kuur geloof ik niet, je verliest altijd wel wat na een kuur.
Anyway, succes!

Goeie naam, goeie kuur, goed gewicht, redelijk goede lengte.
:p

Die 14kg is grotendeels vocht

:roflol::roflol:

Benieuwd naar wat je eet?

Waarom 40mg tamofixen ?

Vp 16%? Waarom niet eerst naar op zn minst 12%?

Vp 16%? Waarom niet eerst naar op zn minst 12%?

Weet je hoeveel werk dat is joh? ;-)

1. dat heet google.nl
2. daarom, ik ga bij volgende meer verbranding doen 3x indu week.
3. hahaha!

Update: zit nu blijkbaar op 103kg terwijl ik me calorieen nog wel verlaagd heb naar 3500cal (misschien werkt me weegschaal niet goed??? had verwacht op level te blijven nu)
al verwacht ik pas egt bij winny spiegelresultaat te krijgen aangezien velen daar wel tevreden over zijn
kan niet wachten op me 2e log!!!

deze kuur is een flop heb troep van -MG- gehad en weegschaal was stuk ben paar kilo opmezelf aangekomen
omdat ik na een lange periode weer veel pindakaas op me brood ben gaan eten
volgende gaat beter heb 2 g2g leveranciers nu.... domdomdom!!

8 kilo binnen 7 weken.
Toch is je vetpercentage het zelfde gebleven :s

Yea fake man.

deze kuur is een flop heb troep van -MG- gehad en weegschaal was stuk ben paar kilo opmezelf aangekomen
omdat ik na een lange periode weer veel pindakaas op me brood ben gaan eten
volgende gaat beter heb 2 g2g leveranciers nu.... domdomdom!!

r*tard. Als je 8 kg aankomt in 7 weken is je gear prima. Iig als je VP hetzelfde is gebleven.

Terug
Naar boven