MuscleMeat

Logische inconsistenties in films en series

originele naam

Ripped Bodybuilder
Waardering
815
Stoor jij je hieraan? Valt dit je op? Kijk je ook horror films met constant de gedachte van "doe dit en dit, stomme trut, je gaat dood".
Ik heb dit zelf heel erg, en series als The Walking Dead kan ik absoluut niet met plezier kijken (ook omdat het gewoon een slechte serie is naar mijn mening).

Bij een teveel aan dingen die conflicteren met de verhaallijn of de tijdsperiode e.d. is film gewoon verpest voor mij. Soms jammer, maar ik zoek wel film van hogere kwaliteit nu.

In mindere mate. Mss eens een jointje roken tijdens de film? ;)

• Topic Starter Topic Starter
nee ik ben natty

wat is die clean challenge?

Komt vooral veel voor bij goedkope series.
Komt dan net gewoon wat beter uit voor de schrijvers, dus dan maar zo.
Ik heb best vaak dat ik een pilot van een serie download ( The Walking Dead idd of Arrow, Heroes ) en dan al meteen geen zin meer heb om een heel seizoen af te kijken met die bs.

Daar stoor ik mij zeker aan. Ook van die dingen waardoor je duidelijk ziet dat het op verschillende dagen is opgenomen ofzo. Dat bijvoorbeeld eerst iets kapot is, en de volgende scene is het weer heel. Dan heb ik echt zoiets van is er nou niemand op de hele set die dat doorheeft? Of dat bij het editten ofzo het niet opvalt. Kleine dingetjes zie ik wel door de vingers maar ik skip wel sneller series omdat er nu toch zoveel zijn.

Verdoet bij mij een hele serie, zodra ik zoiets door heb ga ik er op letten.

Ik stoor me er het meest aan als karakters in een film/serie keuzes maken die geen enkel weldenkend mens in die siruatie zou maken (en die keuzes leiden ook bijna altijd tot ellende). Dat er wat foutjes in zitten met een klok die versprint in een scene daar kan ik wel mee leven meestal.

Ik stoor me er het meest aan als karakters in een film/serie keuzes maken die geen enkel weldenkend mens in die siruatie zou maken (en die keuzes leiden ook bijna altijd tot ellende). Dat er wat foutjes in zitten met een klok die versprint in een scene daar kan ik wel mee leven meestal.
Vooral als je de keuze al 3 episodes van te voren ziet aankomen

Terug
Naar boven