MuscleMeat

Lokhoer van de politie levert 29 boetes op in Rotterdam

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Lokhoer van de politie levert 29 boetes op in Rotterdam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
In Nederland zet de politie h**ren in om hoerenlopers te betrappen.

Bijna dertig hoerenlopers zijn de afgelopen week bekeurd in de Nederlandse havenstad Rotterdam. Bij de controles heeft de politie een zogenoemde lokhoer ingezet. Doel van de actie is het terugdringen van overlast, meldt de politie.

Prostituees bekeurd
De actie vond plaats op en rond het Heemraadplein. De bekeurde mannen krijgen een brief thuis van burgemeester Ivo Opstelten. Ook drie prostituees kregen een bekeuring en mogen het gebied voorlopig niet meer in. (novum)

Lekker als je thuis zo'n brief in de bus krijgt :D

uitlokking, dat mag niet in nederland toch?

eduardjanssens heeft een nieuwe job :)

en waar lag de grens dan? mochten ze wel :doggy: :ds: doen op die lokhoer??

Ik heb in mijn leven wel meer dan 29 lokhoeren ontmoet, maar stuk voor stuk lieten ze me in de kou staan.

Laatst hadden ze er bij Cops een aflevering over, maar dan deden ze het andersom. Toen lieten ze een agent in een clownspak naar de h**ren toe gaan:roflol:

Leuke brief van de Burgermeester :D

,,en wat doet u voor de kost mevrouw?"

:,,Ik ben lokhoer"

:roflol:

dat was ook het eerste dat ik dacht...

Maar is het niet zo dat deze lokhoeren niet bewust mensen aanspreken? Ik geloof dat dat niet mag, dat je niet de mensen bewust mag aanspreken om gebruik te maken van de diensten van deze lokhoer, maar je mag ze dus wel lokken;)

Maar is het niet zo dat deze lokhoeren niet bewust mensen aanspreken? Ik geloof dat dat niet mag, dat je niet de mensen bewust mag aanspreken om gebruik te maken van de diensten van deze lokhoer, maar je mag ze dus wel lokken;)

aha, klinkt idd heel plausibel, thnx :thumbs:

moet wat karma verbla bla bla... (same for bartje :o)

Terug
Naar boven