AndroidHealthClinic

Londen

Namco station(arcadehal :P) bij de London Eye

Wie gaat er nou in zijn vakantie naar een museum?

OUDE LULLEN!

Wie gaat er nou in zijn vakantie naar een museum?

OUDE LULLEN!

Bad troll, maar als ik de keuze heb tussen de zoveelste club of bar die in feite meer van hetzelfde brengt of een museum met een unieke collectie dan is de keuze snel gemaakt. Londen kent verder genoeg attracties maar ook veel attracties van het kaliber 'tourist trap', dezelfde soort shit die je in eigen land nooit zou bezoeken maar tijdens een weekje uit wel aantrekkelijk lijkt. Die tourist traps probeer ik zelf altijd zoveel mogelijk te vermijden en zeker in Londen is juist buiten het centrum veel moois te vinden.

Een aanrader is ook Kew Gardens, een grote botanische tuin die een half uurtje rijden buiten het centrum ligt.

Jij bent ook al oud
wie van 20 jaar gaat op vakantie naar musea?

Harrods :D,

Tower of London vond ik wel vrij interessant.
Daar kun je oa de kroonjuwelen bezichtigen.

En het wisselen van de wacht vond ik ook wel eens leuk om een keertje gezien te hebben.

Cougar Club. :)

londengreenwich.jpg

Ook een goede reden om naar Greenwich te gaan, het uitzicht. 1 van de weinige plekken waar je een goede uitzicht hebt op de nieuwe skyline van Londen. Als je het centrum wil zien qua skyline ben je beter af op Primrose Hill, een leuk uitstapje als je dichtbij bij Regents Park bent.

Foto vorig jaar geschoten toen ik 4 dagen in Londen was.

london eye (reuzenrad, is wel gaaf) of gewoon winkels bewonderen.....

• Topic Starter Topic Starter
Nice EricR, daar ga ik zeker een bezoekje aan brengen.:D

Weet iemand of ze je bagage controleren als je met de trein gaat?
En of je een boete krijgt als je bijv ECA mee wilt nemen naar Nederland?

Terug
Naar boven