XXL Nutrition

Long yi yao Echt of Fake

Cajinz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
7%
[Link niet meer beschikbaar]

5aezk7.jpg

Zijn deze echt of fake? Ik blijk er maar geen info over te vinden.
Ik zou graag wat meer informatie hierover willen. Hier is de link nog eens naar de potjes. http://i46.tinypic.com/5aezk7.jpg

Met vriendelijke Groeten
Cajinz

• Topic Starter Topic Starter
Ja die vial met hologram is 2maanden later gemaakt en die heeft het wel daarom dat ik er niet goed aan uit kan wat echt is of niet heb er 2 met hologram en doffer etiket en 2x blinkend etiket zonder hologram en deze zijn 2 maand later gemaakt

En ik heb er 2 met hologram en doffer etiket 2maand 1 week later gemaakt dan de 2 die ik zonder hologram heb en met blinkend etiket dus kan er niet goed aan uit die hologram kan toch niet op 2 maand zijn gekomen? en dat blinkend etiket vind raar dat ik er 2 goede heb gekregen 2 andere. Kan er niet goed aan uit

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 16:59 ----------

Sorry voor dubbel. pc deed raar

oke bedankt. Zijn er ook fakes met hologram? of diegene met hologram is real?

Hologram is real, naar mijn weten moeten die zonder hologram dezelfde soort stickers hebben.

Oke bedankt voor de informatie.

Check even het topic van BarbellManiak, dat is de oude batch, die is 100% real.

williamSB maar zijn etiketten zijn Dof en dat van mij is blinkend, denk jij dat het real gear is dan ?

Als de etiketten blinken kan ik alleen zeggen dat ik die nog niet in mijn handen heb gehad.

blinkende zijn nep zoals eerder gezegd moet doffe stickers zijn mijne zijn dof maar geen hologram

oke bedank ja had het verstaan. Dankje voor de verder info deze was zeer handig!

geplastificeerd glimmend etiket zijn 100 % fake ! de echte hebben gewoon mat papier + hologram met draakjes erin.

Vraagje in verband met lyy

Kan iemand mij mss zeggen of deze echt of nep zijn AUB??

P1050429.jpg

P1050433.jpg

P1050432.jpg

P1050430.jpg

P1050428.jpg

P1050431.jpg

Oooold ... Maar toch , heb een vraagje , heb net ook lyy bestelt.. Snap dus dat als het echt is , de gouden streep , doffe sticker en hologram zijn dus echt . Maar de oudere zijn ook zonder hologram van welke datums varieren deze . Zodat ik kan zien aande datum of ze echt zijn :D want hoor damn goeie gains op deze shizzle !

Er was toch iets met die tekst waaraan je kon zien of het fake of niet is?

De echte hebben suan en de fakes hadden shuan geschreven daaraan kan je het dus zien

Terug
Naar boven