Fitness Seller

los vel na vermageren, help

Alphonso

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
27%
ik ben 15 jaar oud en ben 1.77m groot, ik ben op 5 maanden 40 a 45 kg vermagerd, waar ik trouwens heel trots op ben.
ik heb striemen, dat vind ik nog niet het ergste van al, wel het loshangende vel aan men buik, armen, billen, rug.
ik heb geen idee wat ik kan doen om dit te verhelpen, maar een ding is zeker, geen buikwandcorrectie.
ik zit echter ook nog met een aantal vraagjes;
1. volgens deze tabel zit mijn gewicht goed [Link niet meer beschikbaar]
maar toch vind ik dat mijn bmi (22.98) nog aan de hoge kant is..
2.kan het zijn dat mijn vetpercentage nog altijd te hoog is ondanks mijn gewicht?
3.wat kan ik doen tegen dat loshangend vel (zonder buikwandcorrectie)

• Topic Starter Topic Starter
jep in zo'n 5 maanden, ik heb gemerkt dat het tijdens die 5 maanden toch al wat bijgetrokken is.
ik heb op andere forums gelezen dat visolie, omega3-6-9 zouden helpen, maar ik ben niet zo zeker, iemand ervaring hiermee?

Laatst bewerkt:
Ik heb er zelf niet veel ervaring mee, maar als ik evne logisch nadenk zou je eventueel naar je ouders/'familie kunnen kijken hoe groot je bent ten opzichte van hen.
Want als je 15 bent zit het er dik in dat je in de lengte groeit. Dit in combinatie met wat spiermassa zou best kunnen zorgen dat je overtollige huid weer strak trekt.

en het zou best kunnen dat ondanks je veel lagere gewicht je alsnog relatief gezien vrij vet bent.

jep in zo'n 5 maanden, ik heb gemerkt dat het tijdens die 5 maanden toch al wat bijgetrokken is.
ik heb op andere forums gelezen dat visolie, omega3-6-9 zouden helpen, maar ik ben niet zo zeker, iemand ervaring hiermee?

Visolie is sowieso goed om je voedingspatroon op te nemen. Of het specifiek helpt tegen overtollige huid durf ik niet te zeggen. Geduld hebben, op massa trainen en dan over een jaar nog eens kijken. De huid heeft jaren nodig gehad om te rekken en zal niet direct weer strak gaan staan.

Krachttraining en je gaat nog groeien, daarnaast trekt je huid sowieso met de tijd wel een stukje terug.. Dus dan moet het goed komen toch :)?

zit ik qua gewicht goed? is 72 niet veel voor iemand van 1.77 m..???

Waarom moet je 2 verschillende topics aanmaken over hetzelfde onder 2 verschillende accounts. :scratch:

na het lezen van de meeste comments ben ik eigenlijk opgelucht
ik vreesde al dat het nooit meer goed zou kome

hoef je niet te vrezen, komt volgens mij wel goed, gewoon wat geduld hebben denk ik ;)

ik heb een bmi van 23.8
ik ben 1m65 groot en weeg 65kg
kzie er beter uit (al zeg ik het zelf) dan mense die minder/meer wege

22.98 is prima!

misschien eerst probere body fat te verlagen?

ik heb loshangend vel rond mijn armen ook (dit kan ik wegkrijge door spieren te kweken)
voor de rest zie ik er vrij normaal uit, behalve mijn buik..die is nog moddervet
komt dit doordat ik van 115kg naar 75kg ben gezakt?
wat kan ik doen?

Laatst bewerkt:
Hallo hoe ben je in 4-5 maanden zoveel afgevallen ik wil ook zo snel mogelijk afvallen

ik weet eigenlijk niet of het overtollig vel is of vet..
wat kan ik het best doen indien het vet/vel is?
verder doe ik elke dag 2x30min cardio en enkele spieroefeningen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven