XXL Nutrition

los vel na vermageren, help

Ik ben 1,74M en 63 kg maar 10 kg is zeker vet ik heb dunne armen,benen maar ik heb echt een vette grote buik :) ik wil 10 kg ofzo afvallen en dan beginnen met trainen

10 kg verliezen, dude dan weeg je 53 kg.:eek: Dat neigt toch wel naar anorexia.
En plaatselijk vet verbranden gaat niet dus denk niet dat je alleen buikvet zult verliezen, je zult overal vermageren.

• Topic Starter Topic Starter
zou ik vermageren als ik 450kcal per dag binnekrijg?
volgens sommige sites zou ik dan juist niet afvallen, doordat metabolisme zo laag is dan..

Laatst bewerkt:
10 kg verliezen, dude dan weeg je 53 kg.:eek: Dat neigt toch wel naar anorexia.
En plaatselijk vet verbranden gaat niet dus denk niet dat je alleen buikvet zult verliezen, je zult overal vermageren.
naturell je hebt gelijk 10 kg is te veel ik heb alleen veel vet bij me borsten me buik en me zij :( :( gespierd zijn maakt mij niet veel uit maar ik wil dat vet echt kwijt heb jij mischien een tip? ( ik at eerst echt ongezond ( chocolade,snoep,chips,kebab,patat etc. nu eet ik alleen maar gezonde dingen)

• Topic Starter Topic Starter
als ik nog vermager dan zal het overtollig vel nog meer gaan hangen, anderzijds ik heb nog te veel bodyfat...:s

Laatst bewerkt:
Hoe is dit afgelopen? Huid al rechtgetrokken?

Gewoon nivea gebruiken, vettige creme helpt denk ik wel?

ik heb een beetje hetzelfde probleem. er is geen "echte" oplossing voor behalve die operatie. Maar zoals Krizzle al zei vettige crème is goed maakt de huid net iets soepeler waardoor het een beetje terug kan trekken. (Ik smeer het zelf ook) iets anders wat ik tegen gekomen ben is goede doorbloeding zou ook moeten helpen dus masseer het een beetje als je de crème er op doet. Een voordeel wat jij hebt is dat je nog jong bent dan heb je een meer elastische huid. Dus geef het een beetje tijd.
je kan het natuurlijk ook een beetje opvullen met spieren zal bij de buik denk ik niet veel helpen maar kan me voor stellen dat grote biceps en triceps er voor zorgen dat je huid op je armen strak staat.

Terug
Naar boven