AndroidHealthClinic

Lowlands 2004

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Yo gaat r nog iemand hier naar lowlands dit jaar? Morgenvroeg neem ik de trein en dan kan het feest beginnen :D

Bevestigde artiesten:
Ali B
Alter Ego
Amparanoia
Archive
Auf der Maur
Bays, The
Blanche
Bloodhoundgang, the
Chemical Brothers, The
Chris Liebing
Colour Of Fire
Dab
Danko Jones
Darkness, the
dEUS
Dillinger Escape Plan
Distillers, The
Dizzee Rascal
DJ Aardvärck
DJ Chaos
DJ Ivoryman
Dj Joost van Bellen
DJ Krush
DJ Leroy
DJ Marky
DJ Sandstorm
DJ Tom Trago
Don Diablo
Dropkick Murphys
Eclectic Method
El Gran Silencio
Electric Barbarian
Electro Côco
Eleven
Epica
Everlast
Extince
Faithless
Felix da housecat
Flogging Molly
Franz FerD.
Freestylers
Gem
Groove Armada
Heideroosjes, De
Hives, The
I am Kloot
Jansen, Dolf
Jeff Mills
KC the Funkaholic
Keane
L-Dopa
LCD Soundsystem
Lejo
Lostprophets
Magnus
Maskesmachine
MC Stamina
McKay, Nellie
Mintzkov Luna
Miss Kittin
Mylo
N.E.R.D.
Nevada Drive
Nile
Novastar
Oceansize
Off The Record
Offspring, The
Oil
Okin, Earl
Op sterk water
Open Thought
Opgezwolle
Otto Orgel
Radio 4
Ralph Myerz & the Jack Herren
Razorlight
Reboot
Rios, Gabriel
Rude Rich and the High Notes
Scissor Sisters
Sheer, The
Solo
Soulwax
Spektrum
St. Paul
Stijn
Streets, the
Teddybears Sthlm
Textures
Thee J Johanz
Tiga
Tokyo Ska Paradise Orchestra
Van Katoen
Velvet Revolver
Villalobos, Ricardo
Wawadadakwa
White Stripes, The
Within Temptation
Zutons, the

blokkenschema

Wel een leuk programma dacht ik zo!

en wederom vallen de hardcore fans buiten de boot, dit jaar ga ik lekker eens niet!

Jammer, dit jaar ga ik niet wegens geld gebrek. En er komen ook geen artiesten die ik persé wil zien. Hoewel Franz FerD., the Hives en de Dropkick Murphy’s zeker wel de moeite waard zijn.
En als je de kans krijgt moet je zeker naar Flogging Molly, die waren er ook bij in 2002 en dat was een super concert.
Veel plezier dude!

Me broer gaat naar dit festijn, persoonlijk hou ik niet van overnachtingsfestivals met een joint en bier als ontbijt en dat zo'n beetje de hele dag. ;)

Ik ga er zelf niet heen, maar ik zal zeker wel een verslagje van Lowlands gaan kijken op de TV.

Zorg dat je de Dillinger Escape Plan ziet als je de kans krijgt is wel heftige shit!!!! Voor de rest veel plezier en we horen het verslag wel!

• Topic Starter Topic Starter
Jah ik heb dillinger escape plan ook gezien op graspop dit jaar! Wel een extreme band is dat met bizarre muziek! Die zanger is trouwens ook wel HUGE!

@Maestro: Jah geen vette metal dit jaar, en totaal geen hardcore... :( Ik ga wel ff textures en Dillinger escape plan checken, dat zijn toch wel de hardste bands. Verder wil ik white stripes en oceansize wel zien. Voor de rest zal het wel gewoon feesten in de dance tenten worden. Maar dat vind ik ook altijd wel erg vet!

En idd Marky, het zal wel een weekend worden met veel alcohol (heb iig al 1,5 liter jägermeister en een lading bier klaar liggen) en r zullen ook wel de nodige hashes door heen gaan :) Maarja, natuurlijk heb ik ook weer een zooi tonijn, brinta en weight gainer bij om de schade te beperken :D

Jongen net alsof die lowlands vetter wordt dan graspop! PFFF i dont think so.. spaar gewoon alvast voor volgendjaar graspop dan kunnen we nog meer zuipen! ... Of tonijn eten ;)

• Topic Starter Topic Starter
frietbakker zei:
Jongen net alsof die lowlands vetter wordt dan graspop! PFFF i dont think so.. spaar gewoon alvast voor volgendjaar graspop dan kunnen we nog meer zuipen! ... Of tonijn eten ;)

Whehe, jah het programma van graspop was idd stukken beter dan dat van lowlands. Maar lowlands is op alle andere vlakken stukken beter dan graspop. En volgend jaar gaan we natuurlijk weer naar graspop he! :)

Terug
Naar boven