XXL Nutrition

Lowlands 2006

• Topic Starter Topic Starter
Hmz, vrijdag DJ Shadow, zaterdag Mastodon, zondag Opeth en Muse, de rest zal me niet zo veel boeien.

ai... overlap in de concerten van Snow Patrol en Placebo :( luxe probleem...

En Tai Chi op Zondag :D Wel jammer dat het op het onmogelijk vroege tijdstip van 11.00 gegeven wordt... :(

Trouwens, een biertje kost dit jaar op lowlands 2,10 euro :eek:

Stelletje misdadigers! Eerst 120 euro voor een kaartje vangen en dan ook nog eens 2,10 durven vragen voor een glaasje lauw festivalbier uit plastic bekertje. Zucht... Naja, dan maar veel jägermeister mee nemen.

damn, dat is echt t*ring veel geld. Ik denk dat ik veel wodka red bull meeneem. Dat is lauw ook nog wel te zuipen.

Ja ik mik altijd jägermeister door mijn redbull heen, dat is echt een zwaar goed te pruimen combo! Gewoon ff bij de aldi een vrachtwagen GoldenPower halen en paar liter jäger mee. Dan kom je je weekend wel door. Goldstrike is ook wel lekker om door de redbull heen te gooien. Wodca vind ik persoonlijk minder, en jäger kan je ook nog gewoon shooters van nemen dan is dat ook nog lekker.

ik sla maar eens flink wat aldi pils in. Dat is qua procenten niet zo efficient als sterke drank, maar het is wel een goede training om dan überhaupt op een kampeerterrein te komen :D
De eerste halve liter lauwe aldi pils is altijd heel smerig, maar als je meteen daarna er nog 1 opentrekt dan is het te doen.

hoeveel % zit er in Jagermeister? Misschien hakt dat er wat harder in dan Wodka...kan geen kwaad! :)

Jäger is 40%. Goldstrike is 50%.

Ik neem zelf gewoon een 24 halve liters bier mee, denk 2 liter jäger en misschien nog een fles goldstrike. Maar ik zweer al jaren bij de combo jäger-bull, energie en zatheid is een goede combinatie. Smiddags wat pilsen en dan savonds over stappen op de jäger-bull. Mmmm, heb er nu al zin in!
Relaxed is ook dat je gewoon ff een spa-blauw flesje met jägermeister mee kan smokkelen het festivalterrein op en dan daar wat red-bulls halen en daar die jäger in mikken. Scheelt je toch een slok op een borrel! :)

aiai, worden drie harde dagen en nachten!!! ZIN IN!!!!

hoelaat kan je trouwens het campingterrein op? Vorig jaar kwamen we dondermiddag pas aan...vet lang in die teringzon gestaan. Door het zuipen van blikken lauw bier moest ik het laatste uur in de rij super nodig pissen, maar ik kon er niet uit vanwege de drukte...dat gebeurt me niet nog een keer!!! Dit jaar lekker vroeg.

Ik zelf vertrek op donderdagmorgen. Ga waarschijnlijk met de auto naar station 't Harde, zodat ik daar ongeveer om uur of 12 smiddags ben. Rond een uur of 1 komen daar de 1e bussen die helemaal het lowlands terrijn op rijden. Dan zit je helemaal voor aan tegen de ingang.
Vanaf 4 uur kun je pas met de auto de brug over en in de rij gaan staan. Tegen die tijd is er al een rij hekken geplaatst achter de rij die dan al voor de ingang zit (mensen die met de bus van 't Harde komen). Dus als je relaxed in de rij wil zitten moet je gewoon vroeg gaan. Dan kun je smiddags beetje op je stoeltje zitten en bier zuipen, en als het open gaat ben je binnen 15 a 30 minuten binnen.

k*t, we wilden de auto wel bij het terrein hebben voor de terugtocht op zondag....dat wordt nog wikken wegen...

ramonovietsj zei:
k*t, we wilden de auto wel bij het terrein hebben voor de terugtocht op zondag....dat wordt nog wikken wegen...

Gewoon je auto op station 't Harde parkeren. Op de terugweg ff een bus strikken en dan gewoon op 't Harde je auto ophalen.

Maar gewoon met de trein werkt ook perfect man. Opstappen in Utrecht, ben je er binnen een uurtje!

idd misschien maar zondagoverdag de auto alvast halen zodat we zondagavond/nacht lekker weg kunnen ipv maandagochtend

Gorefest speelt ipv Il Nino, leuk!

Lowlands zal er weer niet inzitten wegens verplichtingen,spijtig. Zeker danko jones checken en dj shadow,zijn de moeite!

Ik zou zeker Muse checken die gasten zijn de bomb live!

Lekker slap ouwehoeren in de 24-uurs tent! Altijd lachen die shit, goed feestje lowlands goed georganiseerd goed vreten etc.

Niet pour moi, misschien volgend jaar. Mijn vrouwtje gaat wel (voor de achtste keer of zo geloof ik :D).

Viel spass voor diegenen die wel gaan!!

Om alvast in de stemming te komen hier alvast een klassieker:
<A href="http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/lauw-lowlands-2005-a-44260">Lauw @ Lowlands 2005</A>

Zelf zal ik op Lowlands schitteren door afwezigheid. Decibel Outdoor en Dance Tour Eindhoven hebben mijn voorkeur.

Terug
Naar boven