AndroidHealthClinic

Lowlands 2005 (1e namen)

Rob G zei:
Open Hand is trouwens ook wel een toffe band, hun laatste CD 'You And Me' klinkt erg lekker moet ik zeggen.

idd! Super vet dat ze komen. Ik vind de vorige cd The Dream een stuk vetter, ken je die? Ik zal hem ff uploaden via yousendit....

voila

[Link niet meer beschikbaar]

hahahahah, maar toch......LUISTEREN b*ch! :p

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt idd ook wel lekker. Alleen wel een helemaal andere sounds, lijkt wel een andere band man.

ken er bijna geen reet van..hehe op een paar na dan uiteraard.Wel vet dat vitalic daar een livesetje gaat doen! :eek:

festivalinfo.nl zei:
UPDATE:
Jawel dames en heren, internationale rocksensatie Queens of the Stone Age zal op Lowlands optreden! Dit bevestigd de band zelf in hun tourdata pagina. Dit werd ontdekt door ons geliefde forum lid Djustin. Gaan jullie maar alvast klaar staan om flink te rocken daar op Lowlands!

:thumbs::thumbs::thumbs:

aha dit ziet er weer een stuk beter uit dan de afgelopen jaren :thumbs:

had het festival eigenlijk opgegeven :D

YEAH!!!

YEAHHH!!!!

**** YEAAAHHHH!!!!!

COHEED AND CAMBIA!!!!

OP LOWLANDSSS!!!!!

WOHOOOO!!!!!!!!

lowlands.nl zei:
COHEED AND CAMBRIA

Een jaar later op Lowlands dan aanvankelijk gepland: deze onwaarschijnlijke mix van 70's progrock, 80's metal en 90's emo. Onwaarschijnlijk goed ook; niet voor niets jakkeren horden fans wereldwijd achter het Amerikaanse viertal aan. Zanger/gitarist Claudio Sanchez heeft een poedel op z'n hoofd en zingt als een speenvarken, maar heeft wel wat te melden. Zijn geëngageerde teksten hebben een poëtische zeggingskracht en dat zegt wel wat, in emokringen. Let speciaal op de titelsong van hun tweede cd, 'In Keeping Secrets Of Silent Earth: 3', door de vier beschouwd als hun lijflied en vaak de opener van hun explosieve shows.

:thumbs::thumbs::thumbs:

k*t, de overlap van vette acts is te k*t altijd. Royksopp en de Prodigy, Open Hand en Franz FerD., Roisin Murphy en de Kaiser Chiefs....helaas pindakaas. Maar wordt toch vet!!!!!!!!!!

Vrijdag 19 augustus

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zaterdag 20 augustus

Zondag 21 augustus

Jah ook muf dat Coheed and Cambria een kwartier van Nightwish overlapt :(

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven