MuscleMeat

Lowlands 2011

  • Topic starter z1000
  • Startdatum
  • Reacties 26
  • Weergaven 2K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

Ticket is al verkocht, gaat snel haha, nevermind :)
 
Jammer dat je zelf niet gaat bro. Had graag wat dbbers ontmoet.
 
Ik heb ook m'n kaartje verkocht.
 
Ik ben vorige week naar Solar festival geweest, een beetje klein lowlands, was ook wel cool. Mja, over een week vertrek in voor 5 dagen naar berlijn, ik denk dat als ik tussendoor nog een lowlands gestoot had ik echt hersendood zou gaan.

Jammer, het begint toch weer te kriebelen als de datum dichterbij komt, lowlands is altijd cool.
 
Ik ben vorige week naar Solar festival geweest, een beetje klein lowlands, was ook wel cool. Mja, over een week vertrek in voor 5 dagen naar berlijn, ik denk dat als ik tussendoor nog een lowlands gestoot had ik echt hersendood zou gaan.

Jammer, het begint toch weer te kriebelen als de datum dichterbij komt, lowlands is altijd cool.

Wat ga je doen in Berlijn? Lekker techno luisteren of nie
 
Wat ga je doen in Berlijn? Lekker techno luisteren of nie

Ja zeker! Sowieso de 27e naar club Berghain voor een leuke harde techno nacht. Ik heb er al eens een tijdje gestudeerd, dus ben wel bekend met de stad. Ik zal dus voornamelijk een 5 daagse rondleiding aan mijn vrienden gaan geven. Daarbij hoort zeker een avondje Berghain, Tresor, hopelijk nog ff watergate en week-end. Club Maria is gesloten maar is achijnbaar gewoon nog open onder een andere naam. Dus ik denk in 4 nachten zo veel mogelijk toffe techno clubs bezoeken. Overdag als het weer het toe laat beetje uitbrakken en biertje drinken bij de leuke spots (alexanderplatz, tachalis, etc.).

Ik ben nu wat aant internetten om te kijken hoe en wat er te doen is, zodat het een mooi programma wordt :)
 
Back
Naar boven