XXL Nutrition

Nieuws Luka Magnotta gepakt!!!

Wat dom van Luka zeg! :mad:
Loopt Interpol je te zoeken en hebben ze al een inval gedaan in je hotelkamer, blijf je in hetzelfde land en ga je naar een internetcafé of all places!
Dat hij met een afgehankte hand masturbeert - best slim, hoef je niet zelf op je hand te gaan zitten om dat slapende gevoel dat het niet je eigen is hand is te krijgen - en alles is nog tot daar aan toe, maar om in zijn positie naar een internetcafé te gaan is gewoon echt vragen om opgepakt te worden....
wat een f**got ben je ook zeg

Hoef dat filmpje niet te zien, maar ben wel nieuwsgierig.
Als ik het goed begrijp stak die een levend slachtoffer met een ijspriem en sneed hem vervolgens in stukken, waarop hij hem dood verkrachtte?

Ik heb enkel door het filmpje heen geklikt maar volgens mij was het slachtoffer al dood voordat de dader aan de gang ging met zn icepick. Wanneer hij de ledenmaten eraf begint te snijden kwam er naar mijn herinnering amper bloed uit dus het bloed was denk al redelijk koud en dik.

Wat een zieke moord man jezus ik hoef het filmpje iig niet te zien best ziek als je dit kicken vind trouwens.

Ik heb enkel door het filmpje heen geklikt maar volgens mij was het slachtoffer al dood voordat de dader aan de gang ging met zn icepick. Wanneer hij de ledenmaten eraf begint te snijden kwam er naar mijn herinnering amper bloed uit dus het bloed was denk al redelijk koud en dik.
Komt toch gewoon doordat het hart al gestopt is waardoor het bloed niet meer rondgepompt wordt waardoor er amper bloedverlies is?

Correct me if wrong.

die laatst gepostte link hier werkt ook al niet meer

Hij zit ook echt gewoon uit die bil te vreten? En doet hem daarvoor ook nog in z'n reet?

Anders staat het filmpje vast wel op theync.com

edit: toch niet, verwijderd daar.

ziek :-/ waar sommigen hun kicks al niet moeten uit halen. psychopaten moeten blijkbaar extreme dingen doen om hun geïrriteerde geest tot rust te brengen.

Wetend dat het niet fake is, wie wil dat filmpje nu eigenlijk zien? Sick phucks.

Hier was laatst een heel discussie over. Het hangt er inprencipe van af met wat voor doel je het filmpje bekijkt, bij sommigen wint nieuwschierigheid het van de angst, andere studeren forensisch onderzoek etc. Je hoeft je alleen zorgen te maken over mensen die dit filmpje puur uit eigen sensatie bekijken, voor een rush/kick gevoel;)

Ik kijk al lang nergens meer van op. Kan er niet warm of koud van worden. Sommigen heb gewoon een nekschot nodig, zo zijn er nog veel meer van.

Damn, dat is echt ziek.

..........

Laatst bewerkt:
Naarmate ik ouder word, ben ik ook wijzer en ga ik dit soort filmpjes niet meer kijken. De omschrijving alleen is al te ziek.

Dito.

Terug
Naar boven