XXL Nutrition

Lyy test e en winstrol

sallig

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Vandaag me spullen binnen gehad. Ziet er goed uit, wil alleen bevestiging:D

Untitled.jpg

Untitled2.jpg

Untitled3.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Topspul man,hier ga je op knallen!

is goeie shizzle g2g

• Topic Starter Topic Starter
Een vraagje heb vandaag due winstrol ingenomen maar op de tabs staat geen afdruk ofzo.
Is dit normaal. Wel een lijn precies in het midden.

ik weet niet wa iedereen toch zo geweldig vind aan die lly test :s
volgens mij is het serieus aangelegd met deca .ge blaast er enorm hard vanop vind ik (vocht wel te verstaan)

Ik heb me deze week net dezelfde gaan halen. Ook prod.dat. 01/11/2011

Ziet er goed uit :thumbs:

volgens mij is het serieus aangelegd met deca .ge blaast er enorm hard vanop vind ik (vocht wel te verstaan)

ach daar gaan we weer ....meestal blaas je op van vocht door je voeding dus wie weet is die wel niet in orde !!!

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt jongens. Heb vandaag de eerste inject gezet. En is goed gegaan. Heb een naald van 0,8x50mm gebruikt.

Wahahaha idioterie kent geen grenzen zo te zien.

"serieus aangelengd met deca".... Das een nieuwe,die heb ik nog nooit gehoord,hehehe

ik spreek natuurlijk over een kleine hoeveelheid !tuurlijk kost deca meer , maar ge blaast er dan ook meer vanop = meer resultaat op de weegschaal = meer mense die lly kopen ;)het is een nieuw ug merk dus moet het op boksen tegen allerlei bestaande ug merken en zich eigenlijk bewijzen..

ik zet normaal gezien altijd test van andere merken , voeding is perfect afgewogen en zoutloos en net bij lly blaas ik op gelijk een ballon ...iedereen vond da ik een vochtkop had ,waar ik normaal gezien nooit echt last van heb
men 2 potten van lly ware op en ga verder met test van gg en zie zo het vocht afnemen

mij valt het gewoon op da iedereen er enorm veel vocht van op houd ;)

ik spreek natuurlijk over een kleine hoeveelheid !tuurlijk kost deca meer , maar ge blaast er dan ook meer vanop = meer resultaat op de weegschaal = meer mense die lly kopen ;)het is een nieuw ug merk dus moet het op boksen tegen allerlei bestaande ug merken en zich eigenlijk bewijzen..

ik zet normaal gezien altijd test van andere merken , voeding is perfect afgewogen en zoutloos en net bij lly blaas ik op gelijk een ballon ...iedereen vond da ik een vochtkop had ,waar ik normaal gezien nooit echt last van heb
men 2 potten van lly ware op en ga verder met test van gg en zie zo het vocht afnemen

mij valt het gewoon op da iedereen er enorm veel vocht van op houd ;)

I think you shoul read and learn much more of how hormones work. From your reply you dont know jacks ass.

You say that "everybody" blows on these products.

Male hormone Testosteron converts to estrogen. Thats why you got a blowt. Has nothing to do with putting wrong or other products in vails or tabs.
You can better think that ''other"" products dont content what they suppost to content.

Read more,and learn, instead of sounding stupid.

ja idd dude .. de test van gg ,gs , en de norma's van schering en aburaihan's (want deze heb ik al gehad)zulle idd niet bevatten wat ze moeten bevatten...het nieuwe wonder merk lly bevat het wel allemaal dus allemaal lly kope ;)spel me de les niet smart guy.ik weet wat ik hoef te weten ;)

sowieso houd ge vocht op van test (heb nooit beweerd van niet). maar je kan met een goede voeding heel wat vocht vermijden ! is me tot nu toe altijd perfect gelukt op wat onderhuids vocht na . alleen met die 2 potte lly zag ik eruit gelijk een ballon...mja ik laat het hier gewoon bij
gear is echt en hier gaat het topic nog altijd over ,dus knalle maar

I think you shoul read and learn much more of how hormones work. From your reply you dont know jacks ass.

You say that "everybody" blows on these products.

Male hormone Testosteron converts to estrogen. Thats why you got a blowt. Has nothing to do with putting wrong or other products in vails or tabs.
You can better think that ''other"" products dont content what they suppost to content.

Read more,and learn, instead of sounding stupid.

Never mind another stubborn kid;)

Terug
Naar boven