AndroidHealthClinic

maak ik kans?

marijnmarkusse

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Ik heb mijn voeding ruim een jaar heel goed onder de loep.. ik ben nu 19 jaar en ben 187 lang en weeg 82 kg met 10% bf.

een wedstrijd meedoen lijkt me echt top ik zou er ook helemaal voor willen gaan alleen ik ben benieuwd of ik kans maak i.v.m. me lengte. ik ben vrij lang vergeleken met de rest maar volgens mij moet ik dan ruim 95 wegen eer dat ik een kans wil maken??

ik ga sowiso ook kijken 9 dec bij de flex cup

hoe denken jullie hierover? misschien mensen met eigen ervaring?

dankjewel!

Arnold Schwarzenegger zat ook rond die lengte, dus waarom niet. Alles kan...

Je kan altijd mee doen voor de ervaring natuurlijk.
Maar denk zelf dat je nog te weinig massa hebt.
Gaat zeker 10 kg nog af aan vocht vet etc.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan altijd mee doen voor de ervaring natuurlijk.
Maar denk zelf dat je nog te weinig massa hebt.
Gaat zeker 10 kg nog af aan vocht vet etc.

okee dan, ik ga bij die show ook zeker veel vragen stellen over hoe en wat. voor mij is alleen lastig aankomen kan wel naar 90 kg maar moet ik weer 4500+ cal gaan eten:P

Nog afgezien van je huidige stats, zou ik zeker de eerste wedstrijd niet meedoen om te winnen maar gewoon voor de ervaring en voor jezelf. Klinkt lullig maar voorkomt grote teleurstelling. Er zijn gewoon teveel onzekere factoren die je gewoon een keer ervaren moet hebben. Vorm van de dag, wedsrijddieet, depletion, poseren voor publiek enz. en daarnaast moet je bereidt zijn meer dan alleen supplementen te gebruiken om serieus podiumkans te maken.

en daarnaast moet je bereidt zijn meer dan alleen supplementen te gebruiken om serieus podiumkans te maken.
@beowolf
bedoel je daarmee iets in de richting van anabolen of bedoelde je meer in de richting alles ervoor geven?

ik vraag dit omdat ik zelf zit te denken om over een jaar 1of2 , als ik mijn voeding weer helemaal op orde heb enzo.
aan de beginnersklasse mee te doen en mijn twijfel net als bij marijn ligt
of ik kans kan maken;)

ik weet dat het topic al een maanden oud is, maar ik d8 ik waag toch even de kans om antwoord te krijgen. want aan een beginnerswedstrijd meedoen lijkt mij ook heel leuk. ik weet alleen niet wat ik kan verwachten;)

pics?

Als je zo een vraag stelt....post minstens paar fotos ???

Kans op wat ?

Kans om de 16 weken prep te overleven? dunno.. genoeg lui het horen roepen, weinig lui het zien halen.

Ja oke
Ik begrijp dat het een hoop voorbereiding treft
Daarom zou ik ook pas over een jaar ofzo willen meedoen
Maar eerst een keer kijken lijkt me een idd een goed idee;)

Ik ga binnekort beginnen met een soort logje op dbb
Daarvoor ga ik binnekort nog ff fotos maken

Maar met mijn stats nu ga ik het nooit winne dat weet ik ook wel;)
Daarom lijkt het me leuk om naar iets toe te werken, een doel zegmaar:)

Maar ik was gewoon benieuwd naar wat een minimale vereiste is
Maar dat weet je pas denk ik als je een keer als toeschouwer bijv. Bij zo'n wedstrijd zit ofniet?

Denk dat eerst nog eens wat massa bouwen moet , ik zelf ga ook wedstrijd doen en vind dat ik ook nog wat massa eigelijk bij moet komen en weeg wat meer en ben kleiner en lager vet %

ik doe ook mee met flex cup :) eerste instantie gewoon voor de ervaring maar wil natuurlijk niet laatste eindigen :)

De wedstrijd is 2 december Juliette Bergman cup is 9 december maar je kan gewoon meedoen kijken waar je staat je komt dan bij de junioren naast killy van het forum.Ik doe zelf ook mee.Aan de hand van wat jij post ben je wat lichter van gewicht maar probeer het en kom erachter hoever je bent.

Gaat om de juiste verhoudingen, droog staan en uitvoering/poseren!

okee bedankt voor de tips allemaal!

ik heb sowieso niet de bouw van een bodybuilder naar mijn idee.. ik moet het meer hebben van de fitness klasse (ecto), het is niet mijn bedoeling om op te scheppen van ik ga meedoen en wil winnen maar ik werk er voor 50 % voor nee. ik ben nou echt serieus met alles bezig, elke dag informatie zoeken, voeding is top in orde, ik train serieus, niet meer stappen. het lijkt mij gewoon mooi om ergens naar toe te werken en te strijden in soort van competitie en me lichaam naar het uiterste drijven. ik wil ook kijken om daar vragen te stellen en om te kijken hoe het er allemaal aan toe gaat. daarom stel ik ook hier mijn vragen voor de nodige informatie en ben ik blij met de antwoorden die ik krijg. er is ook nog veel werk aan de winkel en doe ook mijn uiterste best.

ik zal binnekort eens wat foto's posten hoe ik erbij sta nu. ik had nog een paar vragen om vocht af te drijven uit je lichaam hoe dat in zijn werk gaat. is dat gewoon cutten in je water en vochtafdrijvende voeding eten?

verder graag meningen over dit dieet in het artikel van deze super site: http://www.simplyshredded.com/the-d...-all-year-a-simple-approach-to-nutrition.html

@ martyyn
doe je best en ga er voor zou ik zeggen

sorry voor late reactie ben ff afwezig geweest.

gr marijn

Als je twijfelt moet je imo niet meedoen.

Ik zou later misschien ook eens een wedstrijd willen doen, maar ik wacht liever nog een paar jaar. Anders sta ik er nu als ecto op podium, is de teleurstelling te groot en doe je het waarschijnlijk nooit meer.

paar foto's dan van vandaag

20120625_125436.jpg

20120625_125504.jpg

ziet er goed uit hoor :) zeker je rug wat een dikke V vorm zeg

ziet er goed uit hoor :) zeker je rug wat een dikke V vorm zeg

dankjewel!

waar ik aan wil werken is mijn borst. vind ik persoonlijk heeeel lastig te trainen, probeer van alles maar gaat gestaag vooruit. verder werk ik meer aan me onderrug en met name me benen maar ben op het moment geblesseerd aan me bovenbeen.

Serieus advies, eten omhoog, schoon eten, hard trainen en dan kom je over een jaar terug in de conditionering waar je nu in staat met betere massa, wat meer kwaliteit, en hopelijk heb je ook een goed stel benen er onder en dan ga je scoren.

Terug
Naar boven